Overspringshandlinger

16. oktober 2008 at 13:59 2 kommentarer


Hele min dag har været besat af overspringshandlinger. Jeg må lige, jeg skal lige… Nu er klokken snart 16 og jeg er løbet tør for overspringshandlinger… så jeg må igang med den hårdt tiltrængte rengøring. Fordi her trænger og fordi jeg i aften vil kunne sidde i min stuen og nyde jeg har ferie. Så sæt igang…

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Besøg på Ønskeøen Starten er gået

2 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte J  |  16. oktober 2008 kl. 21:09

    Jeg kender det, men jeg betaler mig fra det nu. Min skulder vil ikke som jeg vil, så manden tog en beslutning og fandt en der kunne hjælpe. Så jeg nyder det hver gang hun har været her og dagene efter. Familien er nemmere til at få ryddet op efter dem, for ellers må de selv i gang.
    Fortsat god ferie – håber da du når at nyde den 🙂

  • 2. olinesunivers  |  17. oktober 2008 kl. 05:08

    Åh, ja den følelse kender jeg. Vi har igennem mange år også købt os fra rengøringen. Det er så SKØNT at komme hjem til et ryddeligt og rent hus!
    Jeg skal nok nå at nyde resten af ferien;)

Skriv en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com