Besøg på Ønskeøen

16. oktober 2008 at 07:03 Skriv en kommentar


Dagen igår bød på besøg på Ønskeøen (Shabby Mariannes betegnelse) Hele familien tog den lange tur gennem Jylland, tværs over fyn med Rådhuspladsen som endeligt mål.

Vi skulle besøge udstillingen Bodies. Efter af have forceret en temmelig lang kø, der startede helt ude på gaden kom vi endelig ind. Inde ventede en flot og facinerende udstilling om vores fantastiske krop. Hvor ville jeg gerne have set den udstilling, da jeg i sin tid læste anatomi og knoklede med at få dimensionerne på plads ud fra gengivelserne i en bog!

Der er en flot udstilling, der med respekt for mennesket sætter fokus på vores krop og dens funktioner. Alle 5 gik vi derfra med fornyet viden og gode betragtninger. Mindste undrede sig over hjernens ringe størrelse, sammenlignet med alle dens funktioner – og det kan hun vel godt have ret i!

Efter udstillingen blev der slentret på Strøget og et par butikker blev også besøgt inden vi vendte næsen mod Jylland igen.

Entry filed under: Familien. Tags: , , , , , .

Nedbrud Overspringshandlinger

Skriv en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com