Regnbuehindebetændelse igen, igen, igen…..

18. februar 2010 at 21:57 3 kommentarer


Jeg er endnu engang ramt af regnbuehindebetændelse i venstre øje. Det betyder øjendråber i en lind strøm og daglige kontroller på øjenafdelingen på Kommune hospitalet i Århus. Jeg er i de bedste hænder, men hold da op hvor er det anstrengende at være ramt igen.

Sidste gang jeg havde det blev jeg udredt og man fandt frem til, at jeg havde vævstypen HLA-B27 og det var det der giver mig en særlig risiko for regnbuehindebetændelse. Der er ingen kur eller noget jeg kan gøre for, at undgå disse angreb. Det eneste jeg kan gøre er, at søge hurtig lægehjælp og komme igang med dråberne når angrebet sætter ind. Så det gør jeg så…

Entry filed under: Sygdom. Tags: .

Velvære. Sneen drysser….

3 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  19. februar 2010 kl. 07:21

    Øv hvor irriterende at du er ramt af betændelsen igen. Men godt du søger hurtigt lægehjælp. Jeg skal tænke på dig her hvor jeg er pt. – få bygninger fra øjenafdelingen. God bedring – knus

  • 2. olinesunivers  |  19. februar 2010 kl. 08:26

    Ja, det irriterer også mig gevaldigt.
    Stakkels dig, at du fortsat er indlagt! Jeg håber du kan forlade KH idag og drage hjem på weekend! God bedring.

  • 3. Maria Pejtersen  |  28. maj 2014 kl. 11:18

    Hejsa. Ved godt det er mange år siden denne tråd har været aktiv men jeg er pt. i samme situation. Samme vævstype og aggressiv regnbuehindebetændelse konstant. Jeg ville egentlig gerne bare høre dig hvordan dine år har været siden du skrev dette indlæg?🙂 Mvh. Maria

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

