Starten er gået

17. oktober 2008 at 05:06 8 kommentarer


Efter et par års overvejelser er starten nu endelig gået til projekt ombygning. Vi bor i et skønt hus fra ´86, men det trænger efterhånden til en ombygning og opdatering for, at kunne opfylde familien krav til en bolig. Igår blev hammeren så taget i bru for første gang og pigernes badeværelse er det første rum der står for tur. Derefter følger vores badeværelse, soveværelset, køkken/alrum, bryggers, stuerne og entre´ i nævnte rækkefølge. Alt i alt er det en større ombygning der kommer til, at strække sig over de næste 6-9 måneder, ifølge den foreløbige planlægning.

Entry filed under: Ombygning. Tags: .

Overspringshandlinger Knæk

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  17. oktober 2008 kl. 05:34

    Det lyder dejligt for jer, Oline, selv om jeg synes, at badeværelset, du viser på billedet, er vældig pænt. Vores er fra 1970’erne og trænger i den grad til at blive shinet op 🙂

  • 2. olinesunivers  |  17. oktober 2008 kl. 05:39

    Vi glæder os til, at få nye farver. ALT i det gamle var lyserødt – og den farve holder ikke længere – her hos os;)

  • 3. Marianne  |  17. oktober 2008 kl. 06:43

    God fornøjelse – det er skønt når det er gjort, men kan være et helvede imens det står på – og som Madame vil jeg sige det er da et nydeligt badeværelse 🙂

  • 4. frnielsen  |  17. oktober 2008 kl. 09:24

    men det bliver rigtig dejligt, når det er overstået 🙂

  • 5. frnielsen  |  17. oktober 2008 kl. 09:25

    – og så tror jeg forøvrigt, at jeres badeværelse er ca. 10 år yngre end vores – som er fra 1962 😉

  • 6. olinesunivers  |  17. oktober 2008 kl. 09:41

    Ja, det bliver rigtig godt når det er overstået. Endnu er jeg ikke træt af processen, men jeg ved det kommer. Jeg er ikke jordens mest tålmodige sjæl!

  • 7. dax2  |  17. oktober 2008 kl. 20:22

    Jeg har også et hus fra 86, det trænger også til ombygning, jeg begynder med køkkenet, når der forhåbentlig er en tømrer som får tid! Mit er et murstenshus med indervægge i gasbeton. Det virker som om isolationen under vinduerne er faldet lidt sammen, har I også konstateret kold luft under vinduerne? I gamle dage var huset her top-isoleret og det fungerede rigtig godt.
    God start og god week-end.

  • 8. olinesunivers  |  18. oktober 2008 kl. 05:46

    dax2: Nej, vi har ikke mærket noget til kold luft og træk. Vores hus er vist mest mærket af mange børn og husdyr og det slid det giver. Mon ikke det lyster med håndværkernes tid i øjeblikket? God weekend til dig også.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

