Udflytning

9. maj 2010 at 14:17 3 kommentarer


Jeg er flyttet hertil – kig forbi!

Entry filed under: Hverdagen.

Sommerferie…

3 kommentarer Add your own

  • 1. Septemberliv  |  9. maj 2010 kl. 14:56

    Hej Oline,
    Tillykke med din nye “bolig”.
    Håber du invitere, hvis du vil have små søde kommentarer fra mig 🙂

    God søndag og knus!

  • 2. Lene  |  9. maj 2010 kl. 15:03

    Men du har lukket 🙂 Håber du inviterer 😉

  • 3. Anne  |  9. maj 2010 kl. 16:22

    Håber flytningen gik godt og at vi bliver inviteret til at kikke med 🙂

Skriv en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com