Sommerferie…

15. marts 2010 at 21:04 13 kommentarer


Uha, hvor der drømmes i øjeblikket! Vi trænger til ferie, sommerferie og lige nu drømmes vi om 14 dage i Thailand. Jeg krydser fingre for, at fin planlægningen gå op og hele familien kan drage afsted på ferie sammen.

Hvilke planer har du for sommerferien i år?Krabi, Thailand

Entry filed under: Familien, Ferie. Tags: .

Helt igennem… Udflytning

13 kommentarer Add your own

  • 1. Lotte  |  15. marts 2010 kl. 22:08

    Der er planlagt et par ugers ferie i begyndelsen af juli, som forhåbentlig skal bruges til de sidste forberedelser, inden jeg stopper i mit job og vi stikker af på den længe planlagte jordomsejling. Så egentlig ferie kan man vel ikke kalde det – til gengæld trækker vi stikket i nogle år🙂

    Men liiige nu kunne jeg sørme også godt tænke med 14 dage i varmen!

  • 2. Anette  |  15. marts 2010 kl. 22:08

    Vi skal være 2 uger herhjemme og 1 uge til Mallorca – glæder mig😉 Håber i kan få det til at falde på plads.

  • 3. olinesunivers  |  16. marts 2010 kl. 06:33

    Lotte:
    Hvor ville jeg ønske det var mig!

  • 4. olinesunivers  |  16. marts 2010 kl. 06:34

    Annette:
    Det lyder godt med delt ferie og Mallorca er en smuk ø, hvis i kommer lidt væk fra alle turisterne:)

  • 5. Jonna  |  16. marts 2010 kl. 13:34

    De n er bestilt, holder meget af storbys ferie så sidst på sommerne tager jeg 7 dage til Prag. Er allerede begyndt at glæde mig.

  • 6. olinesunivers  |  16. marts 2010 kl. 16:25

    Jonna:
    Det kan jeg godt forstå. Prag er en skøn og meget smuk by.

  • 7. Grønlandsposten  |  16. marts 2010 kl. 19:32

    Jeg er kommet til at love pigerne en tur til en stillehavsø med palmer og hvid sandstrand. Meeen, det bliver nok først om et par år, så i år går turen vist ikke længere end til Danmark🙂

  • 8. olinesunivers  |  16. marts 2010 kl. 20:46

    Men sydpå det kommer i da og det er jo det vigtigste:)

  • 9. Madame  |  18. marts 2010 kl. 07:18

    Det lyder bare så dejligt Oline! Vi har ikke lagt planer endnu🙂

  • 10. Gitte  |  20. marts 2010 kl. 09:13

    Vi taler stadigvæk om det, men vi er lidt splittet, 2 vil gerne til Italien og 2 vil sejle til Sverige. Så nu får vi se hvem der får sin vilje.
    God weekend.

  • 11. Ellen  |  20. marts 2010 kl. 21:24

    Er det et nyt feriested for jer, eller har I været der før? Der ser rigtig dejligt ud på billedet. Ren badeferie gider jeg ikke, men en enkelt dag på en strand går vel nok an…🙂
    Vi tager en tur til det vestlige USA og alle de smukke nationalparker, de har der. Plus et besøg i Santa Barbara hos nogen, vi kender.
    Så vi glæder os også…

  • 12. Tina - omme i London  |  29. marts 2010 kl. 00:02

    Min elskede droemmer ogsaa om Thailand, ja – jeg vil naturligvis gerne med, men det er ham der er helt elektrisk for at komme afsted. Vi faar se. Foreloebigt har vi vidst nok booket!

  • 13. Skumle  |  13. april 2010 kl. 12:56

    Lyder lækkert med ferie langt væk. Her bliver det til ferie i Danmark, en tur til en yndlingsø mit i de danske have og ellers lidt campingliv og oplevelsesture. Glæder mig bare til eksaminerne er overstået og jeg kan tillade mig at nyde dage med sønnen hjemme.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

