Jeg drømmer om…

13. marts 2010 at 06:57 2 kommentarer


at have et par timer i overskud. Et par timer hvor jeg kan lade tankerne vandre og livet opgaver være i baggrunden.

Denne tid er udfordrende for mig og jeg kan mærke, at jeg virkelig skal bevare fokus for, at det ikke bliver for udfordrende. Flytning og arbejde trækker i mig lige nu og det handler om, at være produktiv og nå så meget som muligt. Jeg er glad for, at jeg har en fantastisk mand som tager sig af de største udfordringer i flytningen. Min opgave er, at koordinere og planlægge – og indtil videre har han været den der har ført opgaverne ud i livet. Jeg pakker ned og han transporterer.

Mit arbejde trækker lige nu store udfordringer for mig. Det kræver min fulde tilstedeværelse og engagement. Jeg forsøger efter bedste evne, at gøre mit allerbedste. Men indimellem strejfer tanker mig, er det nok?

Det er ikke hensigtsmæssigt, at de 2 udfordringer sker samtidigt, men sådan er det så lige nu. Jeg knokler og håber snart der er en lysning og et ophold i udfordringerne. Men de næste 14 dage kræver sin kvinde (med et godt bagland), at komme igennem!

Lige nu vil jeg nyde en friskbrygget kop morgenkaffe, solens sprøde stråler i haven og en tur rundt i Blogland. Nyde, at huset er stille og lørdagen knap er begyndt.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Jeg er så glad idag… Helt igennem…

2 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  13. marts 2010 kl. 07:51

    Det lyder også hårdt, at flere udfordringer falder sammen. Jeg håber, du kan få lidt ro ind imellem og nyde din lørdag. Rigtig god weekend til dig!

  • 2. Jeannette Mariae  |  13. marts 2010 kl. 07:54

    En flytning og et krævende arbejde er store veksler at trække samtidig, men jeg håber alligevel, at det bliver muligt for dig at få lidt stille tid på denne smukke lørdag.

    Knus til dig fra engens land😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

