Forsømt…

11. marts 2010 at 18:37 6 kommentarer


Mens jeg har hoster mig igennem den sidste uges tid, så har de 2 hunde på matriklen måtte undvære motion og “nussen” af pels og lign.

Men nu går det hele til “levesiden” igen og snart kan vi komme afsted på gåture igen. I aften må trimmebordet ind og de skal have en tur med børsten, hvis jeg altså kan hive dem op fra sofaen:)

Entry filed under: Husdyr. Tags: .

Der røg… Jeg er så glad idag…

6 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  11. marts 2010 kl. 19:35

    Godt det går den rigtige vej .. mon ikke hundene vil nyde det🙂

  • 2. Fru Rønne  |  11. marts 2010 kl. 19:48

    Har du hunde i møbler, Anja!!!!

  • 3. olinesunivers  |  11. marts 2010 kl. 20:40

    Det kan du tro de gør!

  • 4. olinesunivers  |  12. marts 2010 kl. 18:31

    Nej da Fru Rønne. Det er jo bare Luna;-)

  • 5. ochoogseisside  |  12. marts 2010 kl. 19:22

    Det er da en kromis, ingen hund 🙂

  • 6. olinesunivers  |  12. marts 2010 kl. 20:52

    Lige præcist, det er Frk. Kromie Luna – og hun SKAL være i sofaen. (HVis katten giver lov:))

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

