Flytning…

7. marts 2010 at 08:09 9 kommentarer


Jeg står på kanten af en flytning. Både IRL og herinde. Jeg har nu brugt wordpress i et par år og har egentlig været glad for det. Men da jeg ikke er nogen ørn til opsætning og koder og heller ikke har noget ønske om, at lære det, så tror jeg, at jeg vil føle mig bedre hjemme hos Blogspot det har nogle meget fine brugervenlige blogskabeloner. Så derfor har jeg truffen den beslutning, at når jeg flytter IRL så flytter jeg også bloggen over i Blogspot.

Ny start – næh egentlig ikke. Jeg startede min blog i Blogspot og jeg har også boet i “Drømmehuset” før. Så egentlig slutter jeg bare ringen og kommer tilbage til det gamle:)

Lige nu bruges tiden på, at blive frisk ovenpå den værste forkølelse jeg nogensinde har haft. Den trækker alle kræfter ud af mig og har nu i 2 1/2 døgn sendt mig til tælling i sofaen. Ikke just det jeg havde brug for i denne weekend, men sådan skulle det altså være. Jeg håber, at jeg idag kan være lidt oppe og måske pakke et par kasser!

Derudover leger jeg lidt med designet af den nye blog på Blogspot. Den skulle gerne være klar til “indflytning” i løbet af marts måned. Jeg har en ide inde i hovedet om hvordan den godt må se ud, men nu må vi se om jeg kan føre den ud i livet!

Rigtig god søndag til dig der læser med her!

Entry filed under: Blog, Sygdom, Weekend.

Lørdag… Jeg tror…

9 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  7. marts 2010 kl. 08:14

    God flytning både her og der 😉 Glæder mig til at se det nye 🙂

    God søndag 🙂

  • 2. Anne  |  7. marts 2010 kl. 08:22

    God flytning både her og IRL 🙂

  • 3. Lotte  |  7. marts 2010 kl. 09:49

    Også god søndag til dig Oline 🙂

    Jeg har i årevis været rigtig godt tilfreds med blogspot og lader da også Reiters Bureau blive der – men vores nye blog (om selve jordomsejlingen) kommer vi nok til at lave i WP, da vi har brug for selv at kunne pille ved designet.

    God flyttelyst!

  • 4. Sus  |  7. marts 2010 kl. 12:17

    God flytning både her og hisset. Jeg glæder mig til at se dit nye bloglook 🙂

  • 5. henriette  |  7. marts 2010 kl. 12:52

    Jeg er tilfreds med blogspot, for man kan jo selv putte andre designs på også. Eneste ting er at jeg godt gad kunne bestemme mere over spalter og mulighederne med dem, men pyt med det. 🙂

    Rigtig god bedring og så bliver det spændende at se hvad der sker med begge dine flytninger 🙂

    Kh Henriette

  • 6. Septemberliv  |  7. marts 2010 kl. 14:40

    Spændene spændende!

    Jeg har også været forbi WP, men holdt ikke ud så længe som dig. Det blev vist kun til 3-4 måneder, så var jeg Blogger igen.

    Rigtig god fornøjelse med indretningen af dit “nye” hjem og og din nye åndelige bolig 😉

  • 7. Madame  |  8. marts 2010 kl. 08:45

    God fornøjelse med designet, Oline, sådan noget er rigtig sjovt. Jeg er meget tilfreds med blogger og kan ikke se, at WordPress er bedre – vi har begge dele hjemme hos os.

    Og rigtig god bedring med din forkølelse!.

  • 8. Lene  |  8. marts 2010 kl. 10:46

    God bedring Oline og ovenstående kommentarer trøster mig lidt, for jeg har af og til tænkt, om jeg skulle flytte, men har ikke haft lyst og efter jeg fandt ud af at bruge windows live writer, så jeg også kan få billlederne større, har jeg slet ikke brug for det.

    God flytning 🙂

  • 9. Helle K.  |  8. marts 2010 kl. 14:11

    Spændt på dine flytninger 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

