Lørdag…

6. marts 2010 at 09:07 Skriv en kommentar


Solen skinner, det er lørdag og hele familien er hjemme og har fri. Så lang så godt!

Her hersker almindelig kaos. Vi er igang med, at flytte og havde store planer for dagen idag. Men jeg er stadig godt ramt af en kraftig forkølelse. Næsen løber og jeg hoster bare jeg tænker på aktivitet. Så tempoet er i den grad moderat!

Men vi skal flytte lidt idag ellers skrider vores planlægning for alvor og vi får rigtig travl op mod den 1. april. Så jeg fatter papir til, at tørre næse med og sætter “slaget” igang.

Der uddelegeres opgaver i en lind strøm og alle må igang. Planen justeres en smule og der ændres lidt på rækkefølgen af opgaverne. Jeg håber vi når igennem dagens liste med fælles indsats og for mit vedkommende meget papir:)

God lørdag til dig.

Entry filed under: Familien, Sygdom, Weekend. Tags: .

Snot forkølet… Flytning…

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

