Lørdag morgen.

20. februar 2010 at 07:01 8 kommentarer


Jeg ELSKER lørdag morgen og gerne en tidlig en af slagsen. Det giver overskud og fornemmelse  af god tid, at stå op til en frisk og ubrugt weekend.

Denne weekend er der rigtig mange ting på programmet, forøvrigt er der mange tid på programmet hver eneste dag i øjeblikket, så selvfølgelig må weekenden også inddrages til, at få styr på livets opgaver her i mit univers.

Men inden det hele sættes igang vil jeg nyde min morgenkaffe og en tur rundt i Blogland. Ved mine fødder leger et par skønne hvalpe. Det er sidste dag de 2 er huset, imorgen kommer deres nye familier og bringer dem til deres nye hjem. Så imorgen er det slut med hvalpe for denne gang. Men absolut ikke med hvalpe i det hele taget for hold da fest i en hvalpekurv hvor har det været sjovt, så det gør vi snart igen.

Men idag skal der først nydes og derefter skal jeg yde. Programmet er så småt ved, at tage form inde i mit hoved. Der skal planlægges en smule for, at hele familien får tilgodeset deres behov idag. Men jeg ved det lykkedes og hvis jeg er rigtig god overholder jeg også køre/hvile tiden for “Mors taxa”:)

Men først morgenkaffe!

Entry filed under: Arbejde, Familien, Hvalpe, Pigerne, Weekend. Tags: , , , .

Sneen drysser…. Himlen

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  20. februar 2010 kl. 07:22

    God weekend Oline – jeg nyder en stille lørdag morgen lige som dig🙂

  • 2. olinesunivers  |  20. februar 2010 kl. 07:24

    Sådan startes weekenden bedst, god lørdag til dig også.

  • 3. Anette  |  20. februar 2010 kl. 09:09

    Rigtig god week-end. Håber du når det hele + at slappe af. Solen er lige kommet frem her – det ser smukt ud.

  • 4. olinesunivers  |  20. februar 2010 kl. 09:18

    Tak skal du have. Send solen lidt længere nordpå:)

  • 5. Sus  |  20. februar 2010 kl. 12:58

    Der bliver nok stille i huset når de sidste 2 hvalpe er blevet hentet… Kan godt forstå du vil prøve igen – jeg har også prøvet det med min Molly, da hun var ung. og det var en dejlig oplevelse.
    Lyder som om du har fod på din lørdag. God weekend til dig 🙂

  • 6. NIna  |  20. februar 2010 kl. 15:01

    Håber du er godt i gang med alle dine planer – og at du husker at slappe lidt af ind i mellem🙂

  • 7. Tina - omme i London  |  20. februar 2010 kl. 19:52

    Din weekend kan kun blive god, naar den starter paa den maade.🙂

  • 8. Lene  |  20. februar 2010 kl. 20:35

    Køre-hviletiden er vigtig, at den bliver overholdt🙂
    God lærdag aften🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

