Det drysser…

16. februar 2010 at 09:02 7 kommentarer


med sne igen her på Djursland. Rigtig vinterferie vejr!

Yngste og jeg nusser rundt og forsøger, at gøre os klar. Lige om lidt skal vi til lufthavnen og sende Anton afsted til hans nye familie i Norge. Det kræver en del papirer at sende en hvalp fra Danmark til Norge, jeg håber virkelig at vi har husket dem alle!

Når han er sendt forsvarligt afsted i favnen på sin nye ejer, tager yngste og jeg et par timer i badeland. Det har vi fortjent efter de sidste par dage:)

God tirsdag til dig der læser med her.

Entry filed under: Hvalpe.

Pause. Operation påskeglad.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Bente  |  16. februar 2010 kl. 10:02

    En tur i badeland. Hmmm … det lyder ikke skidt på sådan en kold dag. Nyd det – når afskeden er overstået!
    P.S. Der drysser også en smule sne ned over Nordsjælland nu ;-).

  • 2. olinesunivers  |  16. februar 2010 kl. 11:34

    Jeg tror vi har fortjent det:)

  • 3. Lene  |  16. februar 2010 kl. 21:55

    Hvor er de bare skønne – gid det var mig der skulle modtage sådan en lækker baby.
    God ferie – ses måske snart 🙂

  • 4. olinesunivers  |  16. februar 2010 kl. 22:02

    Du skal være velkommen Lene, der er en enkelt lækker han tilbage. Han ville passe fint i armene på dig:)
    Mon vi nogensinde ses igen?

  • 5. Septemberliv  |  17. februar 2010 kl. 17:11

    Håber I havde en rigtigt dejlig tur i badeland.
    Det passer helt fint med lidt adspredelse fra alt den sne og faarvel til små nuser hvalpe.

  • 6. Lene  |  17. februar 2010 kl. 19:44

    Ja det kunne være skønt med sådan en lille hund, Ida ville helt klart være med på ideen, men synes ikke lige tiden er der.

    Nu har jeg jo fået specialekontor/hule i kælderen i Søren Møllersgade så mon ikke vi løber på hinanden 🙂

  • 7. olinesunivers  |  18. februar 2010 kl. 07:28

    Jeg troede du skulle “bo” på loftet? Men ja, så ses vi da snart!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

