Træk mig nu lige baglæns ind….

3. februar 2010 at 07:06 2 kommentarer


Livet suser afsted i øjeblikket og jeg forsøger efter bedste evne, at følge med. Jeg fokuserer på de “gode” oplevelser, satser på at være nærværende og tilstede i nuet samtidig med, at jeg koordinerer og planlægger i et væk. Det lykkedes, men i denne uge har jeg haft oplevelsen af, at der ikke skal mange forstyrrelser til før mit spinkle korthus vælter. Så nu er det vist på tide, at jeg selv trækker i bremsen og finder tilbage til “det gode liv”. Så jeg laver lige en grov sortering og prioritering – i den kommende weekend:)

Det der fylder mine tanker lige nu er; børn, ældstes opstart på uddannelse (YES), hundehvalpe, hussalg, istandsættelse af det kommende drømmehus, planlægning af den kommende flytning, arbejde (meget arbejde), motion (manglende tid), uddannelse (Den offentlige lederuddannelse) og ellers bare hverdagens små sysler.

Så regneskabet er egentligt meget enkelt – jeg skal bare bruge 4 timer mere i døgnet, så hænger det hele fint sammen.

Dette er så absolut ikke en klagesang for selv om der er fart på, så er livet skønt lige nu og jeg er sikker på, at den kommende tid bliver fantastisk.

Entry filed under: Arbejde, Årstiderne, Familien, Hvalpe, Hverdagen, Tradition. Tags: , , , , .

Kursus. En ny verden venter…

2 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  3. februar 2010 kl. 07:59

    Ja et par timer mere i døgnet kunne du da vist godt bruge. Håber der snart kommer lidt ro på for dét kan man kun klare en vis periode. God dag.

  • 2. Tine  |  4. februar 2010 kl. 06:47

    Men selv om man ikke klager sig, kan man jo godt selv føle, at det er for meget på en gang.

    Held og lykke med det hele.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

