Ja det skal nok passe.

17. januar 2010 at 09:33 2 kommentarer


Dagen bringer en effektiv fokus på arbejdsopgaver og man sørger for at være velorganiseret. En gruppe er målrettede og der stilles krav.
Sådan lyder ordene i dagens horoskop på Facebook. Måske ikke den mest pålidelige kilde, men lige idag er det meget rammende. Dagens skal nemlig bruges til forberedelse af den kommende arbejdsuge. Jeg her erkendt, at der i disse uger ikke er tid nok i ugens løb til forberedelse, så weekenden må inddrages. For min gruppe af medarbejdere er målrettede og de har krav på en velorganiseret leder og det vil jeg efter bedste evne forsøge, at leve op til. Så når morgenens hygge omkring køkkenbordet er væk, så er det frem med arbejdscomputer og papirer. Men først skal morgenen trækkes lige lidt mere. Så jeg fylder kaffekoppen og nyder samværet omkring bordet med resten af familien – lige lidt endnu!
Hvad byder din søndag på?

Entry filed under: Arbejde, Familien, Hverdagen, Pigerne, Weekend. Tags: , , .

Ugens sidste…. Nærvær.

2 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  17. januar 2010 kl. 10:55

    Min søndag byder på afslapning så jeg kan blive feberfri, strikke og læse bliver vist det vildeste😛 Nyd din søndag med familien😉 Knus

  • 2. olinesunivers  |  17. januar 2010 kl. 11:40

    Anette:
    Tak skal du have og god bedring!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

