Ugens sidste….

15. januar 2010 at 06:31 3 kommentarer


arbejdsdag er lige om hjørnet. Jeg begiver mig afsted og glæder mig vældig meget til jeg igen er hjemme! Weekend kom snart, kom hurtigt – jeg trænger!

Entry filed under: Weekend. Tags: , .

Bare fordi… Ja det skal nok passe.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  15. januar 2010 kl. 07:53

    🙂
    Ha en dejlig dag.

  • 2. henriette  |  15. januar 2010 kl. 08:11

    Rigtig god weekend Oline, den kommer hurtigere end du aner 🙂

    Knus Henriette

  • 3. Nina  |  17. januar 2010 kl. 09:03

    Håber den blev god – week-enden. Der er stadig en stor del søndag tilbage, rigtig god fornøjelse med den 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

