Årets første.

6. januar 2010 at 18:57 2 kommentarer


Så er jeg tilbage i eget hus efter 2010 første arbejdsdag. Det er godt, at være igang igen og hold da op der er meget at tage fat på. Godt der er et helt frisk år til afbenyttese:)

Turen til og fra arbejde foregik idag med 50-60 kilometer i timer langs Djurslands kyst. Turen virkede noget længere idag end normalt, men skidt med det jeg kom sikkert frem og tilbage og kunne undervejs nyde det smukke sneklædte landskab. Nogen steder her i Blogland kan jeg læse, at i har fået nok af sneen. Der er jeg slet ikke endnu – jeg elsker sne og glæder mig til weekendens snefald:)

Jeg kan godt mærke, at jeg endnu ikke er helt på toppen efter influenzaen, så jeg vil snuppe en kop kaffe med ind i sofaen og lade aftenen begynde.

God aften til dig.

Entry filed under: Arbejde. Tags: .

Jeg drømmer om… Morgennydning.

2 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  6. januar 2010 kl. 20:23

    Jeg kan forestille mig at det må være en smuk tur med al den sne i har fået. God bedring. Knus

  • 2. Jonna  |  7. januar 2010 kl. 09:44

    Er nu også som man glæder sig mere til weekend når man har job til hverdag.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

