Der er dømt sofa…

3. januar 2010 at 21:39 5 kommentarer


En alsidig dag er ved, at være slut. Helbredet er absolut ikke blevet bedre, tværtimod og jeg tror det må resultere i en hjemmedag imorgen. Feber og ondt i halsen raser i kroppen og lige nu tyder det ikke på, at det har toppet. Men jeg er ukuelig optimist og sætter mit vækkeur til tidligt og håber på et mirakel i løbet af natten, så jeg frisk og frejdig kan møde på arbejde kl. 8.

Idag har her været seriøse købere til huset. Det lover rigtig godt og er vi heldige kan det blive solgt inden vi flyttet 1. marts. Jeg krydser fingre og håber på det bedste!

I hvalpekurven sker der ting og sager nu. De spiser – sover – spiser – sover……. og så er de ved, at åbne deres smukke mørkeblå øjne. Imorgen er de 14 dage og vi kan begynde, at invitere de kommende hvalpe familier på besøg. Jeg ved, at der er nogen der glæder sig:)

Entry filed under: Hvalpe, Sygdom. Tags: .

Måske sidste fridag… Sne.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  3. januar 2010 kl. 22:23

    God bedring til dig…ikke sjovt med ondt i halsen.
    Hvor er de dog yndige de hvalpe🙂

  • 2. Deborah  |  3. januar 2010 kl. 23:43

    Nej hvor er de bare søde🙂

    Vi kan lave en klub – jeg har ligget syg hele Julen også og er stadig ikke frisk. Bliv nu for hulen hjemme, hvis du ikke er rask! Og rigtig god bedring.

  • 3. Losarinas mor  |  4. januar 2010 kl. 07:48

    Husk nu at blive hjemme ! Ingen er tjent med at du render rundt og er syg.
    De er godt nok nuttede de hvalpe🙂

  • 4. henriette  |  4. januar 2010 kl. 09:38

    Kære Oline.

    Jeg ønsker dig god bedring og håber at det værste er overstået nu.

    Hvalpene er bare skønne, hvor mange har meldt sig til at købe dem? Beholder I nogle til jer selv?

    God mandag og knus
    Henriette🙂

  • 5. Madame  |  4. januar 2010 kl. 11:03

    Rigtig god bedring, Oline!
    Åh ja, mon ikke der er nogle kommende ejere, som glæder sig til at komme på besøg …

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

