Nyt fra hvalpekurven.

2. januar 2010 at 19:51 6 kommentarer


Hold da op hvor kan der gå meget tid med, at sidde og kigge på de skønne “smuksakker” i hvalpekurven. De trives og vokser dag for dag.

Entry filed under: Hvalpe. Tags: .

2010 Måske sidste fridag…

6 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  2. januar 2010 kl. 20:05

    Hvor ser den skøn ud 😛 Måske skulle du vise os endnu flere billeder af hvalpene… De er så bedårende 😛

  • 2. olinesunivers  |  2. januar 2010 kl. 20:51

    Anette:
    Du er meget velkommen til, at kigge forbi http://www.kromfohrlander.dk

  • 3. Nina  |  2. januar 2010 kl. 21:25

    Nåååååå 😛

  • 4. olinesunivers  |  2. januar 2010 kl. 21:27

    Nina:
    Præcist

  • 5. Madame  |  3. januar 2010 kl. 09:14

    Åh, hvor er den sød!!!
    Jeg kan huske en tilsvarene oplevelse, da vi havde kattekillinger – det er en stor gave at få lov at følge dyrebørn 🙂
    Rigtig god søndag til dig!

  • 6. Anette  |  3. januar 2010 kl. 17:27

    Tak for kigget på jeres hvalpe-side. Hvor er de dog bedårende de hvalpe og så forskellige i deres “aftegninger” (ved ikke hvad det hedder 😛 ) Hvor er de flotte!!

Skriv en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com