Hektisk dag.

22. december 2009 at 08:03 3 kommentarer


Jeg trækker morgenkaffen så langt som muligt. Foran mig er en dag med mange gøremål, LÆS for mange! Jeg glæder mig til den er overstået og jeg i aften kan krybe sammen med familien i sofaen! Men først venter et dyrelæge tjek af hvalpe og mor, julefest på arbejde kl. 12 og begravelse af vores kære Oldemor i eftermiddag. Ja, denne dag skal bare overståes!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Kromfohrländer hvalpe Jul i kurven.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  22. december 2009 kl. 12:17

    Pyha, det bliver en lang og hård dag. Men forhåbentlig kan du stor-nyde de små, selv om dagen også byder på en trist begravelse.

  • 2. Jonna  |  22. december 2009 kl. 22:05

    Håber din dag blev nogenlunde trods alt, hvalpene ser dejlige ud.

  • 3. pernillepaa1  |  24. december 2009 kl. 09:58

    De er bare så kære jeres små hvalpe, håber at jeres dag gik godt .

    Jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig jul

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

