Grrrrr…..

20. december 2009 at 17:30 3 kommentarer


Sådan en smuk søndag i december lige inden jul…… ja, og der hopper kæden så også af! Øv, øv, øv jeg har haft den mest l…. dag længe. Øv, at jeg ikke fik trukket vejret dybt ned i maven tidligere, øv, at en håndværker fejl kunne koste mig en god søndag, øv, at jeg ikke er kommet længere!

Årsag – et frossen vandrør fra det nyligt installerede solvarmeanlæg. Ja, mere skal der åbenbart ikke til for, at ødelægge min dag.

Og nu hvor jeg har fået trukket vejret godt dybt ned i maven må jeg konstatere, at “dette var dråben der fik bægret til, at flyde over” og måske har jeg haft en smule for travlt i den sidste tid. For, ja det er jo det det handler om. At jeg ikke havde nok overskud til, at klare det sk… vandrør idag.

Nu hvor jeg har genfundet jordforbindelsen må jeg lægge en strategi for hvordan jeg finder mit overskud igen og kommer frisk igennem de kommende dage uden stress og jag.

Jeg vil starte med, at lade manden min kende min sårbarhed når han lige om lidt kommer fra vagt. Jeg ved, at det er et godt sted at starte og han har altid ro og en ide til hvad jeg kan gøre. Derudover vil jeg også straks han rammer matriklen give ham ansvaret for det frosne vandrør! Der er bare ting han er bedre til end jeg:)

Mandag kom frisk, lige om lidt er jeg klar igen!

Entry filed under: Arbejde, Weekend.

December 2009 Fødslen er igang….

3 kommentarer Add your own

  • 1. Septemberliv  |  20. december 2009 kl. 17:57

    Indimellem er det bare for meget det hele!

    Jeg krydser fingre for at manden din løser problemer og at du er fit for fight i morgen, når du har sovet på det.

    En god aften til dig 🙂

  • 2. Nina  |  20. december 2009 kl. 18:42

    Åhhh, hvor jeg kender den der fornemmelse af, at det hele bare ramler på én gang.

    Jeg fornemmer dog en gennemtænkt strategi, der garanteret holder, når den føres ud i livet.

    Og husk på, at det bliver jul uanset – og uden tvivl en lige så hyggelig en af slagsen, som det plejer.

    Held og lykke med det hele 🙂

    Juleknus til dig og dine 🙂

  • 3. Anette  |  20. december 2009 kl. 20:23

    Håber du har fået læsset lidt af på din mand. Ønsker jer en rigtig god jul – uden stress. Knus

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

