December 2009

13. december 2009 at 09:31 3 kommentarer


Tiden flyver og lige nu er jeg optaget af hverdagen og livet i almindelighed. Det betyder, at der lige nu løbes stærkt og timerne i døgnet er fyldte, at gøremål. Mit nye arbejde og transporten tager 10-12 timer i døgnet. Det er okay, sådan er det lige nu og jeg ved det bliver bedre – lige om lidt:)

Inden den kommende flytning kan komme på plads, skal huset laves istand, der skal bygges lidt om og bygges lidt til. Det tager tid, men hvor er det dejligt, at få mulighed for, at sætte sit eget præg på det der fremover skal være basen for familien. Der holdes byggemøder og koordineringsmøder med håndværkerne og lige efter jul går de for alvor igang. Jeg drømmer om indflytning i marts – og indtilvidere ser det ud til, at drømmen kan gå i opfyldelse.

Hunden er nu meget drægtig og vi venter hvalpe lige inden jul. Behøver jeg skrive, at vi glæder os?

Julen, ja den kræver jo også lige lidt tid. I år har det været på den gode måde. Vi har fået kombineret gaveindkøbene med et par hyggelige dage sammen i byen. Vi har været effektive, men har samtidig haft tid og overskud til, at kombinerer det med et par cafebesøg og tid til grin og snak. Vi mangler lige de sidste gaver, men der er jo også lang tid til jul:)

Lige nu er det 3 søndag i december. Her hos os er det stadig morgen, aftenen trak nemlig en smule ind i natten, så vi har brugt et par timer af morgenen til, at sove:) Dagen er fuld af løse planer, men intet er besluttet endnu, så jeg er spænd på hvad dagen bringer…. Nu vil jeg nyde den friske morgenkaffe og snakken omkring køkkenbordet! Rigtig dejlig søndag til dig.

Entry filed under: Årstiderne, Familien. Tags: , , .

ABC – ugens bogstav H Grrrrr…..

3 kommentarer Add your own

  • 1. Elin  |  15. december 2009 kl. 17:20

    Ja, det gælder om at hvile sig, få travet ture og få noget frisk luft inden det går løs! Hav en rigtig god uge op til Juleugen ;.)

  • 2. Madame  |  20. december 2009 kl. 08:45

    Sikke en masse du oplever i øjeblikket, og jeg kan godt forstå, du glæder dig til jeres indflytning. Har I fået hvalpe nu?
    Ha’ en dejlig søndag!

  • 3. Jeannette Mariae  |  20. december 2009 kl. 15:11

    Og det blev så fjerde søndag i advent inden jeg fik læst med hos dig.

    Jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig jul. Tak for dine altid søde kommentarer på min blog. De varmer.

    Julehilsner fra engens land😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

