ABC – ugens bogstav H

15. november 2009 at 08:05 9 kommentarer


H står for HUND i mit univers.

DSC05404

Hos mig bor 2 skønne tæver af racen Kromfohrländer og vi venter hvalpe til jul. Se her andres H.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Mandag morgen… December 2009

9 kommentarer Add your own

  • 1. f.  |  15. november 2009 kl. 09:08

    så søt den var . Og hvalper til jul , det blir livlig jul .
    Ha en fin søndag.

  • 2. Jeannette Mariae  |  15. november 2009 kl. 09:24

    Hvor er den bare sød. Og hvalpe til Jul, sikke en gave.
    God søndag😉

  • 3. Petunia  |  15. november 2009 kl. 12:19

    å, så søt!! Det må jo bli noen aldeles nydelige valper! Gleder meg til å se bilder av dem!!! Spennende!

  • 4. Margrethe - Hulter til bulter  |  15. november 2009 kl. 12:42

    Dette var noe av det søteste jeg har sett på lenge. Hjerteknuser.

  • 5. Anette  |  15. november 2009 kl. 20:40

    Hvor spændende at i venter hvalpe. Det bliver hårdt arbejde er jeg sikker på men også rigtig sjovt😛

  • 6. qehenne  |  17. november 2009 kl. 15:37

    Nydelig liten tass! Så spennende at det blir valper også. De blir sikkert helt fortryllende. Flott bilde.
    Lykke til med valpene og ha en riktig god dag!

  • 7. Madame  |  21. november 2009 kl. 07:57

    Dejligt billede, Oline, ha’ en rigtig god lørdag ;o)

  • 8. Lene  |  25. november 2009 kl. 21:41

    Nåh, det må da blive de skønneste hvalpe🙂

  • 9. Marianne  |  26. november 2009 kl. 09:05

    Nøj hvor er den skøn og hvalpe…… godt vi ikke må have hund for så var jeg fristet🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

