ABC – ugens bogstav G

6. november 2009 at 20:24 15 kommentarer


G – det 7 bogstav i alfabetet og denne uges bogstav i ABC legen. Se her hvad andre har valgt.

Jeg vælger i denne uge, at bruge G til GRÆNSER. Grænser er et fantastisk ord, det kan være besnærende, afgrænsende og begrænsende. Men jeg har valgt, at denne uges fokus skal være på de GRÆNSER der kan udfordres og måske blive flyttet.

DSC05253

På dette billede fra foråret udfordrer jeg i den grad mine egne GRÆNSER og med god hjælp og støtte lykkedes det mig, at få dem flyttet langt. Jeg havde en fantastisk dag, der endte med en fornemmelse af sejr og succes, da jeg fik flyttet GRÆNSER.

Entry filed under: ABC. Tags: .

Regnvejrs mandag. Det talte ord!

15 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  6. november 2009 kl. 20:57

    Det ser spændende ud, Oline! Men det ligner en vandgang på grund af en væltet kajak🙂 Godt at se at du har redningsvest på – og jeg håber, at vandet ikke var alt for koldt😉

  • 2. olinesunivers  |  6. november 2009 kl. 21:11

    Madame:
    Vandet var isende koldt:) og den væltede kajak var planlagt og så velovervejede det kunne blive.
    Min grænse var tidligere, at få hovedet under vand og angsten for om jeg kunne komme ud af kajakken hvis den væltede. Jeg fik udfordret grænsen og ved nu, at jeg kan komme ud af kajakken og have hovedet under vand, uden at gå i panik.

  • 3. Petunia  |  6. november 2009 kl. 21:39

    Ja, grenser er så mangt og å utforske sine egne grenser er en fin ting. Som oftes klarer man mer enn hva man tror.
    Jeg liker også ltt hvordan bloggverden visker ut grensene mellom landene. Her er vi alle et stort bloggland!
    Jeg måtte slette linken din og legge deg inn på ny på mr. Linky. Du hadde linket feil, men nå er det i orden:)
    Skikkelig fint bilde:)

  • 4. olinesunivers  |  6. november 2009 kl. 22:27

    Petunia:
    Tak for hjælpen!
    Du har ret blogland er med til, at udvide vores grænser og vi finder gode venskaber på tværs af grænserne.
    God weekend til dig.

  • 5. f.  |  6. november 2009 kl. 22:30

    jeg har alltid hatt lyst padle men ikke klart krysse den grense få hodet under vann . MEN krysset andre grenser det gir en egen følelse det også . GOD helg F

  • 6. olinesunivers  |  6. november 2009 kl. 22:35

    f.
    Præcist. God aften til dig også!

  • 7. Gitte J  |  6. november 2009 kl. 23:05

    Det er en stor grænse du dermed har gjort, det vil også være en stor grænse for mig. Jeg er hellere ikke god til at få hovedet under vand. Godt gået🙂

  • 8. olinesunivers  |  7. november 2009 kl. 07:22

    Gitte J:
    Det var en KÆMPE grænse der blev flyttet. Jeg troede ikke helt på, at jeg ville kunne komme ud af kajakken, men det ved jeg nu, at jeg kan!

  • 9. qehenne  |  7. november 2009 kl. 10:54

    Det er en stor grense du har flyttet ved å snurre rundt med kajakk. Det er skummelt nok å ta en kontrollert velt. Var du spendt fast med overtrekk over åpningen også? Flott G innlegg!

  • 10. Henny  |  7. november 2009 kl. 11:10

    Det var nok en grænse, som jeg personlig ikke ville turde få udfordret. Men godt klaret! Better you than me.😆

  • 11. Anette  |  7. november 2009 kl. 11:35

    Hvor er det flot du fik flyttet på din grænse. Flot klaret!

  • 12. Rimkogeren  |  7. november 2009 kl. 17:20

    Man kan vel ikke kalde helten for en grænseoverløber, eller???

  • 13. Margrethes hus og hage  |  7. november 2009 kl. 21:24

    Grensene kan være så forskjellige for oss. Jeg hadde ikke våget meg på det våte element på den måten🙂

  • 14. Line  |  7. november 2009 kl. 22:22

    Flott bilde, og ei flott tolkning:0)
    Å flytte eller sprenge grenser kan vere både skremmande og besnærande, og ikkje minst ein personleg eier dersom ein lykkast i å flytte sine eigen grenser…

  • 15. TorAa  |  10. november 2009 kl. 21:24

    Jeg er enig noen setter grenser andre sprenger grenser.
    Det siste er det grensesprengende.

    Beklager sen kommentar. Har levert yngste kattungen til nytt hjem,
    ellers ligget under dyna – svinet er nok på besøk. Håper å bli bra fortest mulig.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

