Regnvejrs mandag.

2. november 2009 at 07:46 6 kommentarer


Det er et rigtigt efterårsvejr med regn og rusk idag. Stadig er morgenen mørk, men jeg har god tid idag. Operationen torsdag kræver, at jeg holder mig lidt i ro og derfor arbejder jeg hjemmefra idag. Det giver ro på morgenen og der er god tid i overskud. Så jeg har tid til en tur rundt i blogland og en ekstra kop kaffe.

Rigtig dejlig regnvejrs mandag til dig!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , .

Tæppefald. ABC – ugens bogstav G

6 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  2. november 2009 kl. 08:43

    En god dag at arbejde hjemme 🙂

  • 2. henriette  |  2. november 2009 kl. 09:21

    Ja det er nærmest ikke til at forlange at man skal ud i dag, mørkt og blæsende som det er.

    Jeg håber at du har det godt efter din operation, men det er godt at du husker at passe på dig selv og tage det lidt roligt. 🙂

    Rigtig god mandag og kærlig hilsen
    Henriette

  • 3. Anette  |  2. november 2009 kl. 15:56

    Håber du har haft en god hjemmearbejdsdag. Det har da været et rigtigt gråvejr hele dagen.

  • 4. Septemberliv  |  2. november 2009 kl. 19:12

    Det må blive til God aften her fra 🙂

  • 5. Madame  |  3. november 2009 kl. 08:28

    Og jeg vil ønske dig en dejlig regnvejrstirsdag, Oline!

  • 6. Marianne  |  5. november 2009 kl. 09:08

    Og en onsdag med slud og kuldegrader – jo hr. vinter er kommet 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

