Åbent hus.

17. oktober 2009 at 09:03 3 kommentarer


Som et led i ejendomsmæglerens strategi er der idag Åbent hus her på matriklen. Hmhm, min holdning og mening om et sådan arrangement er ikke overvældende positivt. Men jeg gør klar og tømmer hytten for stor og små – to og firbenede imellem kl. 11- 11.30:)

Lige nu glæder jeg mig dog vældig meget til jeg kan vende tilbage til hytten, lave mig en god kop kaffe, sætte mig med den bærbare i skødet og tage en tur rundt i Blogland! Kom ro, kom weekend… lige om et par timer!

Entry filed under: Weekend.

1. feriedag. ABC – ugens bogstav D.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  18. oktober 2009 kl. 14:53

    er der kun åbent hus ½ time? det er selvfølgelig nok for jer der er nødt til at forlade huset imens men det lyder ikke af meget hvis man skal nå at se boligen. God søndag 🙂 Nyd din kaffe

  • 2. Madame  |  19. oktober 2009 kl. 08:24

    Åh hvor jeg kender det, Oline, det er ikke spor rart at skulle forlade sit hjem, fordi der er fremvisning.

    Lad os håbe, det hurtigt giver resultat 🙂

  • 3. Bente  |  21. oktober 2009 kl. 17:56

    Håber der var succes ved det åbne hus! Jeg havde talrige af dem, da jeg solgte min lejlighed for fire år siden, og det var altid spændende, om der nu havde været interesserede købere.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

