1. feriedag.

14. oktober 2009 at 07:52 7 kommentarer


Da jeg jo lige er startet på nyt arbejde holder jeg ikke efterårsferie i uge 42. Men idag holder jeg en feriedag. Yngste og jeg havde nemlig for længe siden lavet en aftale om, at vi idag skulle besøge Legoland og den aftale skal der ikke ændres ved. Så lige om lidt er vi på vej…

Entry filed under: Pigerne. Tags: , .

Forkælelse. Åbent hus.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Jeannette Mariae  |  14. oktober 2009 kl. 09:00

    Rigtigt godt tur til Legoland. Håber vejret er med Jer.

    Kh. fra engens land 😉

  • 2. pernillepaa1  |  14. oktober 2009 kl. 09:52

    Kan I have en rigtig dejlig feriedag i Legoland

  • 3. Madame  |  14. oktober 2009 kl. 15:28

    Ha’ en dejlig dag i Legoland – det lyder vel nok dejligt 🙂

  • 4. Tina - omme i London  |  14. oktober 2009 kl. 15:38

    Jeg har kun en gang vaeret i Legoland og det nok 35 aar siden, men det staar stadig for mig som en af de mest spaendende steder jeg har vaeret som barn. Hav en rigtig god dag. 🙂

  • 5. Anette  |  14. oktober 2009 kl. 16:01

    Håber i har haft en dejlig dag i legoland.

  • 6. Gitte  |  14. oktober 2009 kl. 19:35

    En rigtig god ide med besøg i Legoland og i sådan et dejlig vejr. Håber det var godt, det er 15 år siden jeg var der sidst. Pigerne var der for 4 år siden med deres onkel og tante. De synes det var sjovt.

  • 7. Lene  |  14. oktober 2009 kl. 22:28

    Legoland er super, jeg gad godt komme der igen 🙂 Håber I havde en god dag.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

