Drømme.

11. oktober 2009 at 08:39 10 kommentarer


Denne søndag morgen giver god tid til, at drømme om den kommende flytning. Jeg drømmer om indretning og det at skulle etablere et nyt hjem for hele familien. Et hjem hvor vi trives og kan leve vores liv med plads til alt det vi gerne vil.

Jeg drømmer og glæder mig.

Har du nogen drømme for fremtiden hos dig?

Entry filed under: Weekend. Tags: .

ABC – ugens bogstav C Forkælelse.

10 kommentarer Add your own

  • 1. Jeannette Mariae  |  11. oktober 2009 kl. 09:45

    Drømme er vidunderlige og vi har da rigtigt mange drømme her, som vi lever ud, så godt vi kan. En af drømmene er at få vores Væksthus færdigrenoveret, så vi kan blive selvforsynende samtidig med, at vi har det skønneste sted at opholde os på lidt køligere stjerneklare aftner.

    Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig søndag.

    Kærlig hilsen fra engens land 😉

  • 2. Anette  |  11. oktober 2009 kl. 09:52

    Mine drømme går ikke så meget på bolig – vi er ret godt tilfredse med hvor vi bor. En smule mere plads kunne vi godt bruge men generelt er vi godt tilfredse. Kan godt forstå du glæder dig – det bliver da skønt for jer.

  • 3. Olines  |  11. oktober 2009 kl. 09:53

    Det lyder som en skøn drøm Jeannette Mariae. Og det lyder som om der er flere drømme i den ene drøm?
    God søndag til dig og dine

  • 4. Olines  |  11. oktober 2009 kl. 09:54

    Den med plads kan jeg godt kende Anette. Vi kan altid bruge mere plads:)
    Dejlig søndag til dig også.

  • 5. Madame  |  11. oktober 2009 kl. 13:02

    Jeg kan godt forstå du drømmer – det er så spændende for jer! Jeg drømmer lige nu nok mest om at få husbond hjem fra hospitalet 🙂

    Ha’ en god søndag!

  • 6. Gitte  |  11. oktober 2009 kl. 14:09

    Drømme er dejlige, vi har fået drømme huset og har den plads vi skal bruge. Vil gerne have nye vinduer, men de er svære at finde til vores hus.
    Det er dejligt når drømme går hen og bliver virkelige, ligesom jeres gør. Håber alt kommer til at gå efter planen.

  • 7. olinesunivers  |  11. oktober 2009 kl. 14:45

    Madame:
    Det kan jeg godt forstå du gør Madame. Jeg sender de bedste tanker til jer begge og håber han smart er hjemme hos dig igen!

  • 8. olinesunivers  |  11. oktober 2009 kl. 14:46

    Gitte:
    Det er godt med drømme og jeg tror altid der er noget nyt at drømme om – måske især som husejer:)

  • 9. TorAa  |  11. oktober 2009 kl. 16:21

    Å ja, vi har drømmer.
    Nu først at vores datters barn, der ventes i løpet av kort tid, er ved god helse.
    Og at min mor, der bliver 90 år i morgen fortsatt er like frisk i sitt hodet i flere år til.
    Og at vi selv kan ha jobb i mange år, selv om vi nærmer oss normal pensjonsalder.
    …..

    Ha en flott uke

  • 10. Hammy  |  12. oktober 2009 kl. 02:08

    Disse dage er mine drømme “små”. Jeg drømmer, at jeg ikke totalskadede min cykel i fredags, eller i det mindste, at mit forsikringsselskab vil erstatte hele cyklens pris.

    Jeg drømmer også om, at kunne løbe længere og hurtigere.

    Jeg har dog den opfattelse, at drømme ikke flytter noget; men det gør træning, træning og træning.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

