ABC – ugens bogstav C

9. oktober 2009 at 20:23 17 kommentarer


Uden tvivl min Cube cykel.

I foråret fik jeg ny cykel. En lørdag formiddag på bytur, dejligt vejr, godt humør og pludselig havde vi købt nye MTB cykler. Det var ikke specielt velovervejet af mig. Manden havde overvejet sit køb og jeg fulgte bare med. Nårh, ja jeg skulle jo have en cykel osv. osv.

Men hold da op hvor et køb. Jeg har nydt og brugt min MTB i den grad. Jeg cykler nu jævnligt 10-20-30 kilometer. Jeg kommer rundt omkring i min lokalområde, ser og genser skønne steder. Jeg har fundet glæden ved en ny form for motion og jeg får udfordret mig selv når jeg cykler. Samtidig bliver jeg så glad i hovedet af, at cykle. Så jeg er så glad for mit impulskøb!

IMG_0546

Entry filed under: ABC. Tags: .

Et citat fra dagen idag. Drømme.

17 kommentarer Add your own

  • 1. Siw Aina  |  9. oktober 2009 kl. 20:53

    Sykkel skulle man ha hatt ja, en kjekk måte å komme seg rundt på 🙂

  • 2. Gitte  |  9. oktober 2009 kl. 21:04

    Jeg cykler ikke meget, men det er nok fordi cyklen trænger til en udskiftning. Det er da godt dit køb ikke gik hen og fik plads i garagen i stedet for.

  • 3. Lene  |  9. oktober 2009 kl. 21:34

    Drømmer om en sykkelferie i Danmark. Må være helt topp for oss som er glade i å sykle. Kanskje pakker vi veskene og tråkker i vei neste sommer:)

    Ha en fin kveld 🙂

  • 4. Madame  |  9. oktober 2009 kl. 21:35

    Hvor er det dejligt at læse, Oline! Ja, en god cykel er et must – jeg må ud og finde en ;O)

  • 5. Petunia  |  9. oktober 2009 kl. 22:01

    En god sykkel er like viktig som godt verktøy. Det er veldig irriterende hvis ting gå lett i stykker og det skal være laget for å brukes!
    Bildet ditt var kjempeflott!!

  • 6. Turid  |  9. oktober 2009 kl. 22:16

    Det var et fint bilde og et fint innlegg om hvor flott det er å sykle.

  • 7. Henny  |  9. oktober 2009 kl. 22:35

    Det er jo ikke altid, impulskøb er en dårlig ting. Hvis man har fornøjelse af det købte og ellers ikke skulle have brugt pengene på noget andet, livsvigtigt, så er impulser somme tider til for at blive fulgt.

  • 8. f.  |  10. oktober 2009 kl. 01:32

    ja nå vet jeg hva nissen bør komme med , sykkel. Min gamle rosa har 3 gir og et slit sykle med.God helg F.

  • 9. Fru E  |  10. oktober 2009 kl. 08:31

    Det gad jeg godt at prøve, cykle i lidt blandet terræn på en MTB. God motion.

    God weekend.

  • 10. Fru E  |  10. oktober 2009 kl. 08:31

    Det gad jeg godt at prøve, køre på MTB i blandet terræn.

    Rigtig god weekend.

  • 11. Anette  |  10. oktober 2009 kl. 10:55

    Hvor er det skønt at læse om din glæde ved at cykle. Jeg har en gammel cykel stående udenfor men den er meget sjældent i brug. For dårligt… Jeg ved det godt! God lørdag.

  • 12. Hoptimisten  |  10. oktober 2009 kl. 15:38

    Lækker cykel – godt med nogle impulskøb, så vi kan holde finanskrisen fra døren!

  • 13. qehenne  |  10. oktober 2009 kl. 20:40

    Det er deilig å sykle, og det er godt å ha en god sykkel å sykle på. Flott bilde. Ha en riktig god helg

  • 14. TorAa  |  11. oktober 2009 kl. 16:27

    Herlig C-innlegg.
    Det er bare så deilig å sykle i Danmark, selv i blæsevejr
    har jeg hatt glæden av det frie liv på sykkel i Vest-Jylland.
    Med børn på baggage-brettet. Og telt og campingudstyr.
    Lettere enn de bakker vi har her på berget – i Norge.

    Mitt c-innlegg er her:
    http://toraamusic.blogspot.com/

  • 15. Hammy  |  12. oktober 2009 kl. 02:04

    Først: Cool impulskøb.

    Jeg har ikke verdens bedste syn, og er ikke ekspert på Cube cykler; men det ligner der er tale om carbon cykler. Er det rigtigt?

    Jeg var selv på udkig efter en Cube; men endte med, at vælge den anden tyske MTB-producent Ghost som producent af min MTB.

    Anette: Det hjælper meget på cykeltrangen, at købe en ny cykel. Jeg kan varmt anbefale, at købe en god ny cykel, så er det svært, at holde sig fra den.

  • 16. mia  |  12. oktober 2009 kl. 22:05

    Jepp, cykla är kul och vilken härlig motion med massa upplevelser. Men sen jag flyttade till Norge har det blivit mindre, här är man ju tvungen att cykla uppöver 4 km !! när man ska hem, lite skillnad mot himmelberget 😉 Cykel är bäst på flatmarken 🙂

  • 17. Charlotte  |  13. oktober 2009 kl. 23:16

    Flot cykel! Min er en billig fra Brugsen. Den kører fint, men er ikke særlig fancy!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

