Tungen lige i munden…

6. oktober 2009 at 20:20 6 kommentarer


Hu-hej hvor det går! Jeg skal love for, at livet ikke er kedeligt lige pt:) Der er udfordringer på alle områder i mit liv lige nu, godt at mit fundament er bund solidt lige nu!

Jeg tror jeg har fået verdens bedste job, intet mindre. Jeg trives og knus elsker det! Der er fart på og mange udfordringer, men det er lige mig!

Papirerne vedr. salg af denne matrikel er nu underskrevet. Der har idag været fotograf og i bedste “Bo bedre” stil (fotografens ord – ikke mine) er hver en vinkel nu fotograferet og kan snart ses på boligsiderne. På tirsdag kommer salgs annoncen i den lokale avis og så er huset officielt til salg! Jeg krydser fingre for, at der hurtigt melder sig en egnet køber, så huset hurtigt kan få nye engagerede ejere – og vores lille familie med god samvittighed kan komme videre – hjem til gården!

Det leder mine tanker frem til den kommende flytning. Jeg hader, at flytte! Det er på alle måder så besværligt, men denne gang ved jeg, at vi flytter hjem til det mest fantastiske sted på jorden, så det kan derfor kun gå for langsomt! Lige nu er planen, at vi efter jul skal flytte. Jeg krydser igen fingrene og håber, at planen holder.

Energier er i top lige nu og midt i alt det andet finder jeg tiden til en løbetur med mig og min ipod! Fantastisk, at stikke musik i ørene og snøre skoene og så bare afsted.

Men bloggen bliver en smule nedprioriteret i hverdagene! Jeg læser med hos jer, men det er ikke sikkert, at jeg når så mange kommentarer som jeg egentlig gerne ville. Men sådan er det lige nu!

God aften til dig der læser med her!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , , .

Sofa-ligaen… Et citat fra dagen idag.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  6. oktober 2009 kl. 22:16

    Døgnet har kun 24 timer så det er klart, at du ikke kan nå det hele. På sin vis er det da et værre bøvl når man skal flytte men når kasserne er pakket ud og tingene har fundet deres plads – så er det skønt! Håber i snart får solgt.

  • 2. Septemberliv  |  7. oktober 2009 kl. 06:20

    Det lyder dejlig overskudsagtigt 🙂

    Men når alt kører i smør, så har man bare et dejligt overskud, som man lige så godt kan udnytte.

    Det er dejligt at høre at du er faldet så godt til i dit nye job. Det er altid spændende om man har valgt rigtigt.

    God arbejdslyst og god onsdag.

  • 3. Losarinas mor  |  7. oktober 2009 kl. 07:17

    Sus i livet 🙂

  • 4. Jeannette Mariae  |  7. oktober 2009 kl. 12:57

    Tak for al den energi og livsglæde du sender ud. Livet er smukt, herligt, vidundeligt og så let at gribe, hvis vi vil.

    Jeg sender de beste tanker til Jer mht. det forestående boligsalg og flytningen hjem til gården.

    Knus fra engens land 😉

  • 5. Jonna  |  7. oktober 2009 kl. 16:24

    Dejligt der er fart på og du trives.

  • 6. Madame  |  8. oktober 2009 kl. 07:26

    Hvor er det dejligt at læse, Oline, god vind med det hele 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

