Sofa-ligaen…

4. oktober 2009 at 15:43 3 kommentarer


Jeg har i denne weekend kvalificeret mig til deltagelse på “sofa-ligaen”. Vejret og energien i kombination har sendt mig over i sofa hjørnet. Her har jeg læst, blogget, hæklet, set tv og nu er jeg nået til planlægningen af den kommende uge, stadig siddende i sofaen. Solen skinner udenfor, men jeg har fortsat ikke været ude endnu. Kun et par småture med hundene i haven er det blevet til idag. Billedet herunder er fra den 4 oktober 2008. Jeg er sikker på, at skoven ville være lige så smuk idag, men jeg når vist ikke derind så i må nøjes med det gamle billede.

DSC03262

Entry filed under: Weekend. Tags: , .

Morgenstilhed. Tungen lige i munden…

3 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  5. oktober 2009 kl. 07:42

    Sikke et dejligt billede, Oline! Nej vejret var ikke værd at jage en hund ud i weekenden – jeg tvang dog mig selv ud at gå både lørdag og søndag, men hold da op et møgvejr 😉 Der har garanteret været hyggeligere i sofahjørnet 😉

  • 2. Jeannette Mariae  |  5. oktober 2009 kl. 21:55

    Sikke et dejligt billede var også min første tanke. Så ser jeg, at Madame også har skrevet det samme.

    Sofahjørnet lyder som et særdeles hyggeligt sted at befinde sig, måske jeg skulle krybe hen i mit.

    Knus fra engen 😉

  • 3. Bente  |  6. oktober 2009 kl. 17:44

    Nogle gange er det såmænd også det eneste, man trænger til: En sofaplads ;-).

    Håber du blev ladet godt op til denne uge!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

