Morgenstilhed.

4. oktober 2009 at 07:33 7 kommentarer


Denne morgen er startet tidlig. Manden er kørt afsted på døgnvagt, så ham ser jeg først igen i morgen når jeg vender hjem fra arbejde. Yngste hygge i sengen med morgen tv. Mellemste, der er husets eneste B-menneske, sover stadig. Ældste er ved, at gøre sig klar til, at tage til førstehjælpskursus og jeg sidder her i køkkenet med udsigt til haven og nyder min morgen.

Jeg elsker søndag morgener – der burde være nogle flere af dem i sådan en uge!

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Lørdag. Sofa-ligaen…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  4. oktober 2009 kl. 07:40

    Jeg sidder også og nyder morgenen, Oline – søndage er bare så gode 🙂
    Husbond er B-menneske og elsker at sove længe, så det er kun stormens buldren, jeg kan høre.

    Rigtig god søndag til dig!

  • 2. olinesunivers  |  4. oktober 2009 kl. 08:10

    Madame:
    Det er bare om, at nyde de stille timer inden huset vågner!

  • 3. Tine  |  4. oktober 2009 kl. 08:31

    Jeg hjælper min Skat med at pakke og på andre måde klare de forberedelser, der skal til, før han skal deltage i dagens E-løb.

    Vaskemaskinen er for øvrigt i fuld gang med dagens første finvask. For efter lidt over en uges tid, hvor jeg kun har kunne bruge den ene hånd, da den anden har været løbeskadet, og dermed ikke er blevet vasket, er det på tid, at gøre en indsat med hensyn til at reducere vasketøjskurvenes indhold.

    God weekend.

  • 4. olinesunivers  |  4. oktober 2009 kl. 08:34

    Tine:
    Ja, vasketøj kræver daglig opmærksomhed:)
    God søndag til dig.

  • 5. Anette  |  4. oktober 2009 kl. 09:45

    Lyder som en skøn morgen og en stille stund i køkkenet inden de andre i huset står op. God søndag til jer.

  • 6. pernillepaa1  |  4. oktober 2009 kl. 10:20

    De søndage skulle der bare være rigtige mange af i en uge det kan jeg kun tilslutte mig.

  • 7. Jeannette Mariae  |  4. oktober 2009 kl. 14:10

    Lige mine ord om søndage. Fortsat dejlig dag til dig og dine 😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

