Lørdag.

3. oktober 2009 at 09:48 6 kommentarer


Så blev det for alvor efterår her på det nordlige Djursland. Morgenen er grå og regnvåd og bladene falder af træerne hurtigt efter hinanden. Dagens program ændres hurtigt til en aktivitet der ikke kræver flere timer ude i regnen. Det er det gode ved lørdag, der kommer en søndag lige efter – og i min verden er det ALTID godt vejr om søndagen:) Så haven og indkørsel må vente med en oprydning og klargøring til imorgen.

Idag vil jeg sammen med familien køre en tur forbi både den gamle og den nye arbejdsplads. Der er et par flyttekasser der skal transporteres mellem stederne og de er tunge, så manden får æren af at agere flyttemand! Derudover vil jeg gerne vise dem min nye arbejdsplads, så de ved hvor det er jeg tilbringer tiden.

Men lige nu skal morgenen strækkes lidt længere. Det gøres bedst her fra køkkenet med en kop kaffe og snak med pigerne omkring køkkenbordet.

Rigtig dejlig lørdag til dig!

DSC03310

Entry filed under: Weekend. Tags: .

ABC – ugens bogstav B. Morgenstilhed.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte  |  3. oktober 2009 kl. 10:06

    Det lyder til at bliver en afslapnings dag hos jer. Hyggeligt og vise arbejdspladsen frem for familien. Kan i også have en god lørdag.

  • 2. pernillepaa1  |  3. oktober 2009 kl. 10:09

    Her er det sandelig også blevet efterår. Det er en rigtig god ide at vise dem din nye arbejdsplads, det har jeg også altid gjort, jeg har lige skiftet kontor så nu skal min datter med ud og kigge så hun ved hvor jeg er når hun snakker med mig i telefonen.

    God lørdag til dig

  • 3. Losarinas mor  |  3. oktober 2009 kl. 11:55

    Dejligt at det bliver godt vejr i morgen- så udskyder jeg lige have arbejdet og cykelturen til museum 🙂
    Og en rigtig god ide at vise mand og børn , hvor du tilbringer så megen tid.
    Nyd jeres Lørdag !

  • 4. Madame  |  3. oktober 2009 kl. 13:58

    Og i lige måde – rigtig god lørdag også til dig! Sikke en god idé at vise din nye arbejdsplads frem til familien.

    Her øser det ned, så det meste af dagen må nok tilbringes indendørs.

  • 5. Anette  |  3. oktober 2009 kl. 17:17

    God idé med en tur forbi din nye arbejdsplads. Ja det èr blevet koldt. Jeg har lige købt nye vanter i dag – det er på tide med vanter om morgenen. God lørdag

  • 6. Fru E  |  4. oktober 2009 kl. 08:43

    Og så er det søndag og “godt” vejr 😉 Her stormer det stadig og småregner indimellem. Håber det er ebdre hos dig 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

