En god fornemmelse.

1. oktober 2009 at 16:17 14 kommentarer


Det er vist ingen hemmelighed her på bloggen, at jeg er et “Følemenneske” med stor respekt for min mavefornemmelse. Efter den første arbejdsdag på mit nye job er min mavefornemmelse rigtig god. Det har været en dejlig dag hvor jeg har fået hilst på næsten alle medarbejderne og en del af brugerne. Der er mange udfordringer, men jeg er sikker på at jeg sammen med skønne engagerede medarbejdere kan løse opgaven. Så den ligger meget godt i maven.

Nu er det jo ikke fordi der ikke er udfordringer nok i mit liv lige nu:) Nyt arbejde, sælge hus, flytte og så bare livet i almindelighed. Derudover har jeg inspireret af hende her meldt mig til Lillebælt halvmaraton i maj 2010. Det bliver en kæmpe udfordring og en kæmpe sejr når jeg har gennemført. For det er nemlig det jeg gør, gennemfører!

Sikke en dag!

Entry filed under: Arbejde, Motion. Tags: , , .

Jeg skifter spor… ABC – ugens bogstav B.

14 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte  |  1. oktober 2009 kl. 16:39

    Dejligt det er en god fornemmelse du har i maven. Held og lykke med det.
    Det bliver spændende og følge dig i din træning til halvmaraton. Du skal nok gennemfører den.

  • 2. Jeannette Mariae  |  1. oktober 2009 kl. 17:32

    Flot… Jeg kan godt lide din kampgejst i alle livet forhold 😉

  • 3. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 17:42

    Gitte:
    Tak skal du have. Ja, jeg tror også jeg kan gennemføre. Det vil selvfølgelig kræve træning, men også stædighed og viljestyrke og begge dele har jeg:)

  • 4. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 17:42

    Jeannette Mariae:
    Tak skal du have. Kampgejst, ja det er vel det det er!

  • 5. Catarina  |  1. oktober 2009 kl. 19:14

    Ja selvfølgelig gennemfører du og jeg glæder mig til måske at hilse på dig.

    Tillykke med det nye job og rigtig meget held og lykke og mavefornemmelsen er ikke at kimse af. 🙂

  • 6. Madame  |  1. oktober 2009 kl. 19:15

    Tillykke, Oline, hvor er det dog spændende med dit nye job – og dejligt at mavefornemmelsen er god! Og et halvmaraton lyder som en dejlig udfordring til dig, der elsker motion.

  • 7. Losarinas mor  |  1. oktober 2009 kl. 19:34

    Sejt ! En kvinde , der ikke bare lytter, men også handler på sin mavefornemmelse- bravo 🙂

  • 8. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 19:53

    Madame:
    Tak – det er skønt med en god fornemmelse og den var der idag.
    Og motionen, hmhm, det bliver en udfordring:)

  • 9. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 19:54

    Losarinas mor:
    Tusind tak skal du have!

  • 10. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 19:55

    Catarina:
    Det kunne være hyggeligt, at hilse på dig og få gode råd til hvordan jeg gennemfører!

  • 11. Anette  |  1. oktober 2009 kl. 20:18

    Dejligt at høre, at fornemmelsen med det nye job er god. God træning 😉

  • 12. Olines  |  1. oktober 2009 kl. 20:30

    Anette:
    Tak – til begge:)

  • 13. Fru E  |  1. oktober 2009 kl. 21:59

    Min mave er også en rigtig god indikation på tingenes tilstand og jeg stoler på og lytter til den.

    Sejt at tilmelde sig en ½ marathon. Er det første gang? Jeg gennemførte sidste år broløbet over Storebælt. Ikke nogen super tid, men jeg gennemførte og det var målet 🙂

  • 14. olinesunivers  |  1. oktober 2009 kl. 22:03

    Fru E:
    Som Jeannette Mariae skrev er det dejligt når vi lytter til vores krop og tør handle på det vi mærker.
    Sejt, at du har gennemført så langt et løb! Ja, det er første gang jeg skal gennemføre et 1/2 maraton:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

