Jeg skifter spor…

30. september 2009 at 18:53 8 kommentarer


Idag har jeg haft sidste arbejdsdag på mit gamle job. Jeg har afsluttet, lukket og slukket så godt som det var muligt. En del af mine opgaver tager jeg med over i det nye job som jeg siger goddag til imorgen. Udover de opgaver jeg selv medbringer er jeg sikker på, at der er masser af spændende udfordringer til mig!

Jeg har fået en skøn kurv med dejlige lækkerier fra min gamle kollegaer. Tusind tak skønne kvinder!

Imorgen skal jeg møde mit nye arbejdssted; brugere, beboere og medarbejdere. Jeg glæder mig og jeg er samtidig en smule nervøs på den gode måde!

I aften vil jeg nyde lækkerierne fra kurven samtidig med, at jeg forbereder mig lidt på min præsentation til p-mødet i morgen.

IMG_1092

Entry filed under: Arbejde. Tags: , , .

Jeg skal lige…. En god fornemmelse.

8 kommentarer Add your own

  • 1. mettelykke  |  30. september 2009 kl. 19:23

    Held og lykke i det nye job..
    Det er altid spændende at starte et nyt kapitel i arbejdslivet..

  • 2. olinesunivers  |  30. september 2009 kl. 19:27

    mettelykke:
    Tak skal du have og ja det bliver et nye spændende kapitel!

  • 3. Anette  |  30. september 2009 kl. 19:59

    Jeg vil også ønske dig held og lykke med det nye job. Det bliver spændende . Sikke en skøn kurv du har fået. Pøj pøj i morgen.

  • 4. olinesunivers  |  30. september 2009 kl. 20:05

    Anette:
    Tak. Ja det bliver spændende imorgen og lige nu nyder jeg indholdet af kurven:)

  • 5. Lene  |  30. september 2009 kl. 21:32

    Held og lykke med jobbet. Godt du har fået fyldt depoterne op i aften med gode kalorier 🙂

  • 6. Grønlandsposten  |  30. september 2009 kl. 23:06

    Det bliver en spændende dag i morgen, rigtig god fornøjelse 🙂

  • 7. henriette  |  1. oktober 2009 kl. 08:22

    Rigtig god første dag og sikke da en herlig kurv du der fik.:)

  • 8. Losarinas mor  |  1. oktober 2009 kl. 14:06

    Der er jo ikke andet at sige end held og lykke 🙂 Og når du læser dette , er din første dag gået 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

