Jeg skal lige….

30. september 2009 at 06:59 3 kommentarer


vænne mig til, at det er mørkt om morgenen når jeg drager afsted mod arbejde. Rigtig god dag til jer derude:)

Entry filed under: Hverdagen.

Pip. Jeg skifter spor…

3 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  30. september 2009 kl. 08:40

    Ja- vi er virkelig kommet godt i gang med efteråret..

  • 2. Jeannette Mariae  |  30. september 2009 kl. 09:15

    Det er virkelig blevet mørkt om morgenen – så husk at køre forsigtigt, kære du!

  • 3. henriette  |  30. september 2009 kl. 09:54

    Ja det forstår jeg søreme godt. Jeg selv skal jo ikke ligefrem UD i morgenen, men når vi står op der ved halvseks-sekstiden er det godtnok også ved at være mørkt.

    Uhh jeg vil have sommeren tilbage, bare lidt endnu og lidt mere 🙂

    Rigtig god dag og husk vanter hvis du skal cykle.

    Kh Henriette

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

