Jeg så den ikke før…

28. september 2009 at 17:27 9 kommentarer


det var for sent. Imorgen løb et rådyr ud på vejen og lige ind i min bil. Jeg så den ikke før den var lige ud for mit sidespejl på venstre side og trods en blokering af bremserne kunne jeg ikke undgå, at ramme den.

Heldigvis kom et par håndværkere forbi og stoppede op. Den ene var jæger, så han kunne hurtigt gøre en ende på det stakkels dyrs lidelser. Pu-ha sikke en oplevelse. Jeg er stadig rystet og oplevelsen sidder i kroppen endnu.

Entry filed under: Hverdagen.

Beslutningen er taget… ABC

9 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  28. september 2009 kl. 18:00

    Det er ikke sjovt at opleve..men hvor heldigt/dejligt at der lige kom en jæger forbi…Jeg ville ikke lige vide, hvad jeg skulle stille op. Ringe til falck?

  • 2. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 18:10

    Ja, jeg tror man skal ringe til skytten eller Falck.

  • 3. Lene  |  28. september 2009 kl. 18:36

    Godt du ikke kom noget til.

  • 4. Septemberliv  |  28. september 2009 kl. 19:12

    Det er en af de mindre behagelige oplevelser. Godt du ikke kom noget til fysisk.

  • 5. Ellen  |  28. september 2009 kl. 21:32

    Puha – det kan gå så grueligt galt, så du var heldig. Heldigvis.
    Men det sidder længe i én – jeg har også prøvet det. Man har jo ondt af det arme dyr, selv om man ikke havde en chance for at undgå det.

  • 6. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 21:42

    Lene:
    Det var heldigvis kun psykisk jeg blev godt og grundigt rystet.

  • 7. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 21:43

    Septemberliv:
    Ja, den oplevelse ville jeg gerne have undværet.

  • 8. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 21:43

    Ellen:
    Ja, jeg var heldig og bilen fik kun en mindre bule.

  • 9. Jeannette Mariae  |  29. september 2009 kl. 09:41

    Det var da en voldsom oplevelse. Og hvor var det heldigt, at der var mennesker omkring, der kunne hjælpe.

    Håber, at du er ok nu.

    Kærlig hilsen fra engen 😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

