ABC

28. september 2009 at 21:02 7 kommentarer


Petunia har startet endnu en omgang ABC op. Denne gang vil jeg lege med.

ABC runde 2 logo_thumb[2]

På det første billede har jeg valgt alteret fra vores lille lokale kirke. Forrige søndag var vi til barnedåb i kirken. Derfor alter for A.

IMG_1055

Entry filed under: ABC. Tags: .

Jeg så den ikke før… Pip.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  28. september 2009 kl. 21:59

    Hvor dejligt med endnu flere i ABC legen.Flot dug – den er det første jeg lægger mærke til på billede næst efter de store stager og de store bloklys. Flot billede!

  • 2. Petunia  |  28. september 2009 kl. 22:01

    Et vakkert alter!
    Jeg vet ikke hvordan det er hos dere i deres lokale kirke, men jeg hadde ønsket at kirken jeg hører til hadde vært mer åpen. Med det mener jeg at folk kunne ha fått komme inn og kanskje tent et lys og slik når man trengte det og ikke bare når det er gudstjeneste.
    Jeg mistet en nær venn for noen år siden og jeg følte et stort behov for å gjøre akkurat dette.

  • 3. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 22:06

    Anette:
    Du har ret, det er en meget smuk dug. Jeg bliver draget af de smukke lysestager:)

  • 4. Petunia  |  28. september 2009 kl. 22:07

    Jeg glemte å ønske deg velkommen til ABC i ord og bilder. Synes det er så flott at så mange har lyst til å være med på denne lille leken!

  • 5. olinesunivers  |  28. september 2009 kl. 22:08

    Petunia:
    Vi har en åben kirke eller har ihvertfald haft. Vi har netop skiftet præst og jeg er sikker på, at det får betydning for kirken. Hende vi havde før var intet mindre end en fantastisk åben præst. Jeg glæder mig til, at lære den nye at kende og se om hun kan bevare den åbne gode kirke!
    Som du skriver er det vigtigt, at man kan komme i kirken når der er behov for det og ikke blot til gudstjenester og andre arrangementer.

  • 6. Madame  |  29. september 2009 kl. 07:27

    Dejligt at du er med i Petunias Billed ABC, Oline – og med et meget smukt billede af et alter.

  • 7. Turid  |  1. oktober 2009 kl. 09:58

    Et nydelig alter som er pyntet så flott. Vakkert bilde.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

