Vil du – vil du – vil du …..

26. september 2009 at 19:15 16 kommentarer


I forbindelse med mit nye arbejde tænker jeg i disse dage over det, at blogge offentligt. For mig er de to ting ikke forenelige, men samtidig har jeg nydt, at have en blog hvor jeg kan tænker tanker, kommentere min hverdag og bare skrive små indlæg. Det vil jeg nødigt undvære! Så jeg overvejer nu, at få en blog i et lukket forum, men vil det være det samme? Er der nogen der vil læse med? Hmhm, jeg tænker og tænker og er nået frem til, at jeg har brug for at spørge dig; vil du læse med på min lukket blog?

Entry filed under: Hverdagen.

Opdatering fra mit virkelige univers! Søndag.

16 kommentarer Add your own

  • 1. Septemberliv  |  27. september 2009 kl. 08:14

    Ja Oline, det vil jeg gerne.
    Du vil sikkert få de fleste, måske alle sammen, af dine nuværende læsere med, så det er måske slet ikke så stor en forandring.

    God søndag her fra!

  • 2. Olines  |  27. september 2009 kl. 08:46

    Septemberliv:
    Tak. Det var lige præcist det svar jeg håbede på:)

  • 3. Madame  |  27. september 2009 kl. 09:21

    Jeg vil også meget gerne læse med Oline!

    Og lige som Septemberliv tror jeg, du får dine læsere med – men du vil på den måde aldrig få nye læsere. Så du skal overveje, om du vil skrive på en åben blog på en måde, hvor du passer lidt på dine ord – eller om du vil vil have en lukket blog, hvor du kan skrive lidt mere frit.

    Men helt frit kan vi jo aldrig skrive. Og på alle de lukkede blogge, jeg har kendt, har bloggeren valgt at gøre den åben igen.

  • 4. olinesunivers  |  27. september 2009 kl. 09:42

    Madame:
    Hmhm, det er ikke nogen let beslutning. De ting du skriver her er med i mine overvejelser.

  • 5. Madame  |  27. september 2009 kl. 09:48

    Jeg fik lige en tanke mere, Oline, og det er, at hvis det er det almene, vi deler her i bloguniverset – og ikke det private – så kan en blog være åben, selv om vi har et betroet job.

  • 6. Anette  |  27. september 2009 kl. 09:50

    Jeg vil også meget gerne læse med her. Generelt har jeg det sådan at jeg kun skriver noget jeg kan “tåle at høre igen” på min blog. Ønsker dig og familien en rigtig god søndag.

  • 7. olinesunivers  |  27. september 2009 kl. 09:53

    Madame:
    Du har ret igen. Men grænsen mellem personlig og privat er hårfin og indimellem svær at definere.

  • 8. olinesunivers  |  27. september 2009 kl. 09:55

    Anette:
    Tak. Jeg er helt enig med dig, men er samtidig også opmærksom på kontrasterne mellem arbejdsliv og privatliv.
    Rigtig god søndag til dig og dine også!

  • 9. Helle K.  |  27. september 2009 kl. 10:28

    Ja da 🙂 Hvis jeg får lov.

  • 10. Losarinas mor  |  27. september 2009 kl. 10:29

    Ja !

  • 11. Gitte  |  27. september 2009 kl. 11:37

    Det vil jeg også. Forstår dig godt, det er indimellem svært og vurdere om det man skriver er for privat.
    God søndag til jer.

  • 12. Lene  |  27. september 2009 kl. 11:44

    Ja jeg vil gerne følge med dig, men jeg bakker fuldt op omkring madames kommentarer 🙂

  • 13. Fru E  |  27. september 2009 kl. 11:45

    Ja 🙂

    Selv om din og mange andre blogs er offentlige, så synes jeg en del er rimlige “anonyne” alligevel. Selv tænker jeg en del over hvad jeg skriver på min blog.

    God søndag.

  • 14. Tine  |  27. september 2009 kl. 12:49

    Det vil jeg der hellere end gerne, hvis jeg må få lov til det.

  • 15. Jonna  |  27. september 2009 kl. 18:50

    Ja det vil jeg gerne.

  • 16. Grønlandsposten  |  30. september 2009 kl. 23:04

    Selvfølgelig!

    Madame siger noget klogt, der er værd at overveje. Jeg har tænkt tanken selv, men har besluttet mig for den åbne blog.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

