Opdatering fra mit virkelige univers!

23. september 2009 at 19:10 13 kommentarer


Så er det vist ved, at være tid for en opdatering herinde fra mit virklige univers. Der er fuld fart på mit liv lige nu og der så mange fantastiske ting. Jeg iler med og nyder så godt jeg kan. Indimellem gælder det om, at holde tungen lige i munden og træffe nogle store beslutninger. Men det er alt sammen glædelige skønne ting, så jeg nyder og trives:)

For noget tid siden skrev jeg om en kæmpe lettelse. Der er nu truffet nogle vigtige beslutninger og det betyder, at hele familien sætter vores nuværende bopæl til salg og omkring årsskiftet flytter tilbage til vores gamle bopæl. Den har i en periode været udlejet, men nu er flytter vi igen tilbage til det der er vores hjertes bolig. Stedet er en stor “lystejendom” beliggende i skønne landlige omgivelser. Jeg ved, at vi her får både hjerterum og albuerum. Jeg glæder mig meget til, at kunne vise billeder af dette skønne sted – engang først i det nye år.

Derudover har jeg søgt og fået mit drømmejob. Det betyder, at jeg den 1. oktober tiltræder som leder for et omsorgstilbud for de svageste socialt udsatte borgere i en større kommune. I den forbindelse har jeg en del overvejelser omkring det, at have en offentlig blog. Jeg tænker og overvejer og måske ender det med, at det bliver en lukket blog! Men mere om det senere.

Bolig og arbejde er vigtige områder i mit liv. Og ændring på begge områder samtidig kræver, at jeg er fokuseret og struktureret. Det kræver lidt tid og derfor er min tid noget sparsom herinde, men jeg følger med hos jer og skal nok vende tilbage igen:)

Rigtig god aften til jer!

Entry filed under: Hverdagen.

Midt imellem. Vil du – vil du – vil du …..

13 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  23. september 2009 kl. 19:15

    Hjertelig tillykke, Oline – begge dele lyder jo helt fantastisk! Og med hele to store ændringer i dit liv på én gang, kan jeg godt forstå, du har nok at se til.

  • 2. Losarinas mor  |  23. september 2009 kl. 19:20

    Tillykke med det hele 🙂

  • 3. Nina  |  23. september 2009 kl. 19:58

    Wow, hvor lyder det spændende, Oline! Så selvom jeg var blevet en lille smule bekymret over tavsheden herinde, så forstår jeg det til fulde nu. Til lykke med det hele og held og lykke. Jeg håber, at høre mere om det alt sammen på et senere tidspunkt – åbent eller lukket 🙂

  • 4. Jeannette Mariae  |  23. september 2009 kl. 20:21

    Sikke nogle dejlige ting der sker for dig og din familie. Stort til lykke herfra og pøj, pøj med livet fremover.

    Knus fra engens land 😉

  • 5. Anette  |  23. september 2009 kl. 20:41

    Stort tillykke med begge beslutninger. Hvor er det skønt for dig. Jeg håber at høre mere om begge dele men kan nu godt forstå dine overvejelser omkring bloggen. Tillykke og knus herfra

  • 6. Jonna  |  23. september 2009 kl. 20:57

    Tillykke det lyder dejligt så er der nok at se til.Og rart at flytte tilbage hvor i gerne vil være og lyder til med masse af plads.

  • 7. Lene  |  23. september 2009 kl. 21:33

    Tillykke Oline, held og lykke med det hele 🙂

  • 8. Tine  |  24. september 2009 kl. 05:36

    Et meget stort tillykke med begge dele.

    Du får hvis nok mere end nok at se til i den kommende tid, når du både skal til at forholde dig til et nyt arbejde med nye udfordringen samt en flytning.

    Held og lykke med begge dele. 🙂

  • 9. Helle K.  |  24. september 2009 kl. 08:02

    Tillykke med både bolig og job.
    Dine overvejelser m.h.t. bloggen kan jeg godt forstå.
    Ha’ nu en god dag 🙂

  • 10. Bente  |  24. september 2009 kl. 13:53

    Hey! Der sker da ting og sager henne hos dig 🙂 .
    Hjertelig tillykke med det hele – du lyder i hvert fald, som om du er rigtig glad. Men jeg kan godt forstå, det også er en stor mundfuld!

  • 11. Fru E  |  24. september 2009 kl. 17:04

    Dejligt at det hele falder på plads, tillykke med det 🙂

  • 12. Gitte J  |  24. september 2009 kl. 20:15

    Tillykke med begge dele – så er der næsten ro i sindet kan jeg forstå.
    Jeg ønsker jer alle held og lykke med jeres beslutning.
    Det med bloggen er en svær beslutning, men kan godt forstå dig.
    Knus

  • 13. Septemberliv  |  26. september 2009 kl. 18:22

    Tillykke med jobbet og boligsituationen og pøj pøj med salget.
    Det er lidt af nogle forandringer der skal ske.
    Det bliver spændende at følge med i 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

