Midt imellem.

6. september 2009 at 09:32 8 kommentarer


Ah, hvor jeg holder af sådan en søndag – midt imellem 2 travle uger. Der er ingen planer for denne søndag endnu. Indtil videre er den startet stille og roligt med morgenavis og kaffe i kruset. Nu er det tid til endnu en kop kaffe og en tur rundt i blogland.

Manden og yngste er taget til vandet, det var en båd der skulle tages op. Mellemste og ældste sover endnu. Hundene er luftet og jeg har huset for mig selv et stykke tid. Jeg vil nyde det og trække tiden så langt det kan lade sig gøre på denne søndag.

Hvad er dine planer for søndagen?

IMG_0552

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Hjemmedag. Opdatering fra mit virkelige univers!

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  6. september 2009 kl. 10:09

    Det lyder dejligt med sådan en søndag! Her er der også stille og varm kaffe i kruset. Vi sidder begge med morgenavisen, og om lidt vil jeg gøre rent – og håber at få husbond til at slå græs Og så kalder en lang travetur 😉
    Rigtig god søndag til dig!

  • 2. Anne  |  6. september 2009 kl. 11:20

    Søndage er skønne…her skal der blogges, strikkes, læses, spises god frokost…tja måske lidt ud i vejret… 🙂
    god søndag til dig 🙂

  • 3. Nina  |  6. september 2009 kl. 12:12

    Faglitteraturen kalder, nu hvor der er ro i huset. Resten af familien huserer nede i dit område, Oline, det sidste skal presses ud af Djurs Sommerland i dag!

  • 4. Olines  |  6. september 2009 kl. 14:01

    Madame:
    Dejlige planer for en søndag.

    Anne:
    Ja, søndag er skønne – der burde været et par stykker i sådan en uge:)

    Nina:
    Det er der da også lige vejr til. Solen skinner over Djursland:) God fornøjelse med bøgerne!

  • 5. Losarinas mor  |  6. september 2009 kl. 15:08

    Lyder godt 🙂
    Tja, indtil videre har jeg ordnet lidt i huset, gået en tur, strikket, været i haven, bagt – kort sagt ; råhygget 🙂

  • 6. Grønlandsposten  |  6. september 2009 kl. 17:41

    Alle gårsdagens planer blev udskudt til i dag, så her står den på tøjvask (tjek), bage boller (tjek) og rengøring. Tror svømmeturen bliver udsat til fordel for en travetur i det skønne efterårsvejr. Må jo hellere udnytte at solen skinner og det stadig er lunt 🙂

    Håber du nyder din søndag!

  • 7. pernillepaa1  |  8. september 2009 kl. 09:45

    Håber at I havde en god søndag den er jo forlængst overstået nu hvor jeg læser dit indlæg 🙂

    Knus og god tirsdag

  • 8. Tina - omme i London  |  21. september 2009 kl. 10:42

    Soendag er og bliver min yndlingsdag og hvis jeg skal noget paa en soendag, saa skal det helst vaere noget der skal foregaa hjemme. 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

