Hjemmedag.

3. september 2009 at 16:16 11 kommentarer


Yngste og jeg har været hjemme idag. Hun vågnede i nat og havde store smerter i maven. Efter et par timer med smerter (og snak med vagtlægen) faldt hun i søvn og sov til i morgen. Da var hun stadig øm og træt. Formiddagen har hun brugt på sofaen og nu er hun frisk igen. Hvad det var hun fejlede ved jeg ikke, men jeg håber da ikke hun skal opleve det igen. Det er skrækkeligt, når ungerne har ondt.

Eftermiddagen har budt på regn, regn og regn. Så vi holder os indendøre. Vi har hygget i køkkenet og fået bagt brød til skolemad. Nu trækker sofaen igen og vi smutter derind med friskbagte boller og kakao.

IMG_0862

Entry filed under: Familien, Pigerne, Sygdom. Tags: , .

En tur ud i det skønne vejr. Midt imellem.

11 kommentarer Add your own

  • 1. Nina  |  3. september 2009 kl. 18:47

    Intet er så skidt, at det ikke er godt for neget 🙂 Godt at hun fik det fint i dag, og at I således fik en dejlig hjemmedag! 🙂

  • 2. Septemberliv  |  3. september 2009 kl. 19:34

    Ondt i maven er bare træls. Men godt at høre at det ikke er så alvorligt.
    Og så gør det jo ikke noget, at mor disker op med hjemmebag 😉

  • 3. olinesunivers  |  3. september 2009 kl. 20:28

    Nina:
    Nej, det var vist okay med en hygge dag hjemme.

    Septemberliv:
    De faldt nu ikke i god jord, de var for grove:(

  • 4. Fru E  |  3. september 2009 kl. 20:55

    Dejligt at I har kunnet hygge jer sammen idag, og så med skønne boller. Det er nu dejligt 🙂

  • 5. Jonna  |  3. september 2009 kl. 21:19

    Boller og kakao plejer at hjælpe når de er skakmat, håber hun er ved at være frisk igen.

  • 6. olinesunivers  |  3. september 2009 kl. 21:26

    Fru E:
    Selv om hun har været en smule mat, så har det været hyggeligt, men bollerne kunne jeg have for mig selv:)

    Jonna:
    Kun kakaoen gled ned. Jeg håber hun er frisk til imorgen!

  • 7. Madame  |  3. september 2009 kl. 21:30

    Det var synd for hende, Oline, men det er godt at læse, at hun har det bedre. Rigtig god bedring med hende!

  • 8. Losarinas mor  |  4. september 2009 kl. 07:51

    Det er rædsomt når ens børn har ondt og man intet kan gøre.
    Godt hun har det godt igen.

  • 9. Ellen  |  4. september 2009 kl. 13:25

    Åh, hvor jeg kender det.
    Jeg havde (og har stadig) det næsten lige så slemt som Charlotte, når hun fejlede (fejler) et eller andet. Man vil sådan ønske, at man kunne overføre det hele til sig selv, for det er så synd, at barnet har det skidt.

    Du har vel luret, at det fortsætter, selv om de for længst er flyttet hjemefra?

  • 10. Jeannette Mariae  |  4. september 2009 kl. 15:46

    Håber, at din datter er i bedring. Jeg kan ikke lide det, når børnene er syge.

    Fredagsknus fra engen 😉

  • 11. olinesunivers  |  4. september 2009 kl. 17:59

    Madame:
    Tak

    Losarinas mor:
    Det er frygteligt, lægevagten foreslog panodil, men jeg er ikke vild med, at bruge det til børn.

    Ellen:
    Åh, jeg troede det gik over når de flyttede! Så er der ingen håb for mig:)

    Jeannette Mariae:
    Hun er frisk idag og klar til jubilæum på skolen.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

