En tur ud i det skønne vejr.

2. september 2009 at 19:15 7 kommentarer


Sikke et fantastisk skønt vejr eftermiddagen har budt på. Min nye husalf er starter og hun kommer hver onsdag og gør rent i hele huset:) Det betyder, at jeg får mere tid til det der giver mig energi. Energi til familien, arbejdet, hundene og livet i det hele taget.

Idag greb jeg muligheden og cyklede en hurtig tur langs stranden og ind i skoven.Der var god fart på cyklen idag og sved på panden. Det er et skøn følelse, at cykle og jeg bliver så glad i hovedet af den motionsform. Det giver mig i den energi! Når vejret og skoven så var som idag, ja så bliver det ikke meget smukkere.

IMG_0546

Entry filed under: Hverdagen, Motion. Tags: .

Op på hesten igen. Hjemmedag.

7 kommentarer Add your own

  • 1. mettelykke  |  3. september 2009 kl. 06:00

    Det er skønt du har fundet stor stor læde ved at cykle…
    Og en husalf er da den dejligste luksus, som frigiver tid i stride stømme..

  • 2. olinesunivers  |  3. september 2009 kl. 07:10

    Mettelykke:
    Der er befriende, at have en husalf:) – og cykling – ja jeg er helt vild med det.

  • 3. Madame  |  3. september 2009 kl. 08:36

    Hvor er du heldig at du har en husalf 🙂 Og din cykeltur lyder bare så dejlig – lige sådan noget, der også glæder mig.

    Sjovt nok sad jeg lige og læste i ‘I Form’, at en times cykeltur svarer til motionen ved 10.000 skridt.

    Ha’ en dejlig dag!

  • 4. olinesunivers  |  3. september 2009 kl. 09:39

    Madame:
    Jeg tror også jeg bliver rigtig glad for min husalf, det er jo helt nyt i denne omgang, så jeg skal lige se hvordan det fungerer!
    Skønt, at en cykeltur tæller 10.000 skridt, så er jeg vist rigtig godt med.

  • 5. pernillepaa1  |  3. september 2009 kl. 10:24

    Det er da skønt at du er blevet helt vild med at cykel, jeg cykler ikke så meget, men det er fordi jeg ikke gider at slæbe den ud fra gården op ad trapperne og ud på gaden, de 10.000 skridt dem når jeg hver dag !

    Knus

  • 6. Losarinas mor  |  3. september 2009 kl. 14:15

    Dejligt at høre , du skaber muligheder i dit liv for det der giver dig energi og glæde.

  • 7. Bente  |  3. september 2009 kl. 15:45

    Ja, en husalf er en skøn ting 😉 . Nyd det! Desværre har jeg måttet skille mig af med min – hun røg i budgettet for nylig, da jeg besluttede at skifte lønmodtagerjobbet ud med selvstændighed. Forhåbentlig bliver der en dag atter råd til assistance til rengøringen – for jeg er ikke vild med den 😦 .

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

