Op på hesten igen.

30. august 2009 at 08:30 5 kommentarer


Efter en skøn aften og nat, hvor vi fejrede kusinen der fylder 18 år efter alle kunstens regler. Så er vi en smule matte her til morgen. Men det får ikke lov at vare længe for kl. 10 skal vi være klar i kirken til barnedåb. Så det er bare om, at komme op på hesten og afsted over stepperne:) Lige nu drømmer vi alle om, at vi til aften kan falde om i sofaen og lave… ingenting! Men inden det sker napper vi lige den barnedåb og efterfølgende familie tam-tam.

Dejlig søndag til dig der læser med her.

Entry filed under: Weekend. Tags: , .

Weekend lykke. En tur ud i det skønne vejr.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Tine  |  30. august 2009 kl. 08:48

    God fornøjelse og også en god weekend til dig og dine.

    Selv skal vi “kun” ud at løbe, gøre lidt rent og så se dagens Formel 1 løb. Det er lige, hvad man kan klare at bruge en sensommersøndag på. 🙂

  • 2. Fru E  |  30. august 2009 kl. 09:11

    Det kan jeg godt forstå, at I glæder jer til. Sådan en 18 års fødselsdag kan jo være ……sjov 🙂

    Selv skal vi også i kirke, bare kl. 14. Og til konfirmationsindskrivning. Glæder mig selv til i aften 🙂

    Ha’ en dejlig søndag.

  • 3. Nina  |  30. august 2009 kl. 09:29

    Sikke meget I når for tiden. Rigtig god fornøjelse – jeg kan nu godt forstå, I glæder jer til at slappe lidt af i aften 🙂

  • 4. Gitte  |  30. august 2009 kl. 11:41

    Rigtig god søndag til jer også 🙂

  • 5. Madame  |  30. august 2009 kl. 14:57

    Haha, det går da over stok og sten hos jer i denne weekend – rigtig god søndag til dig! Jeg håber, du får nogle timer senere til bare at slappe af i 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

