Mandag morgen.

17. august 2009 at 07:13 7 kommentarer


Så blev det atter mandag. Den første nat unden yngste herhjemme er gået godt, vi har ikke hørt fra hende og tænker, at det er fordi hun også har det godt:)

En travl aktiv uge er startet. Det er i denne uge hvor div. fritidsaktiviteter starter igen. Så der skal lige bruges lidt tid på, at få kalenderen til, at gå op. Men for enden af ugen venter et kort weekend ophold på Comwell i Rebild. Bare en enkelt dag med MTB cykling i bakkerne og derefter afslapning og god mad på hotellet, ah jeg glæder mig allerede til den kommende weekend!

Men først skal jeg igennem uge – og den starter lige nu. Rigtig god mandag til dig.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Nye tider. MTB tur.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  17. august 2009 kl. 07:41

    Også en god Mandag til dig, du travle kvinde 🙂

  • 2. Madame  |  17. august 2009 kl. 07:57

    Godmorgen, Oline, jeg kan godt forstå, du glæder dig til din spændende weekend 🙂
    Rigtig god mandag til dig!

  • 3. Jeannette Mariae  |  17. august 2009 kl. 10:00

    Og en rigtig dejlig uge ønskes du herfra engen 😉

  • 4. pernillepaa1  |  17. august 2009 kl. 10:19

    Puha ja sådan en uge kan godt føles travl lige når man skal igang med den. men det lyder da til at det er nogle hyggelig ting der skal ske. Sådan et weekend ophold er da ikke tosset 🙂

    Knus

  • 5. Bente  |  17. august 2009 kl. 14:05

    Det lyder som en skøn weekend, du har i vente! Håber ugen går hurtigt, så I kan komme af sted 😀 .

  • 6. olinesunivers  |  17. august 2009 kl. 17:10

    Losarinas mor:
    Tak.

    Madame:
    Det bliver skønt med lidt forkælelse:)

    Jeannette Mariae:
    Tak.

    Bente:
    Jeg er sikker på, at ugen flyver afsted.

  • 7. Gitte  |  17. august 2009 kl. 20:14

    Det er bare så dejligt i skoven omkring Comwell og der er masser af stier at cykle på. Jeg bor lige på den anden side af skoven mod syd. God fornøjelse.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

