Nye tider.

16. august 2009 at 08:23 12 kommentarer


Idag er dagen hvor mellemste tager afsted på efterskole. Lige nu nusser hun rundt inde på sit værelse og pakker de sidste ting ned. Det er imponerende hvad sådan en teenager skal have med:)

Jeg ved hun glæder sig, jeg ved hun får et helt fantastisk år og jeg ved det bliver så hårdt, at tage afsked med hende i eftermiddag. Indtil da vil jeg nyde, at det først er i eftermiddag og der er lang tid til! Jeg vil nyde, de sidste par timer med hende og resten af familien.

DSC05706

Entry filed under: Familien. Tags: , , , .

Opdatering på historien om Felix. Mandag morgen.

12 kommentarer Add your own

  • 1. Catarina  |  16. august 2009 kl. 08:46

    Det bliver en fantastisk tid for mellemste. Hun starter på et helt nyt kapitel af sit liv og hverdagen bliver helt anderledes og spændende end noget hun tidligere har oplevet.

    Jeg synes jeg kan mærke forskel fra den søn jeg sendte af sted i søndags til den søn jeg fik hjem i fredags. Det er nok en mor-ting.

    Nyd den unge smukke dames selskab de sidste timer. I må alle have en dejlig dag og held og lykke med mellemste. 🙂

  • 2. Madame  |  16. august 2009 kl. 09:32

    Kære Oline, sikke et smukt billede!

    Jeg tror, det bliver en stor oplevelse for din datter at være på efterskole. Og jeg har lige kigget lidt på dit link – det ser meget spændende ud!

    Rigtig god søndag til jer!

  • 3. pernillepaa1  |  16. august 2009 kl. 09:49

    Kære Oline, det bliver helt sikkert hårdt at skulle skilles, men din datter får uden tvivl et dejligt år 🙂

    Det er et smukt billede af dine døtre !

    Knus og nyd nu de “sidste” timer 😉

  • 4. Jeannette Mariae  |  16. august 2009 kl. 10:10

    Hvilket smukt billede. Og ja, det bliver en fantastisk oplevelse for hende. Begge mine drenge har været på musikefterskole og de siger begge, at de har været nogle helt særlige år for dem.

    Fortsat dejlig søndag og ønske hende pøj, pøj 😉

  • 5. Losarinas mor  |  16. august 2009 kl. 10:21

    Jeg har aldrig sendt børn på efterskole, men tror jeg godt kan forstå dine følelser. Man ved det bliver så godt for dem og ma vil komme til at savne dem uendeligt 🙂
    Et meget dejligt billede !

  • 6. henriette  |  16. august 2009 kl. 10:55

    Kære Oline. Din smukke datter skal nok få det godt og sjovt på skolen, men det ER da ikke nemt at tage afsked. Min egen Josefine er jo simpelthen så glad for sin skole og er blomstret helt op. 🙂

    Jeg sender pøj pøj med det til jer alle, nyd timerne inden hun skal afsted med hygge og humor.

    Knus Henriette

  • 7. Anette  |  16. august 2009 kl. 10:59

    Det er et godt billede af dine børn. Mon ikke mellemste får et fantastisk år på efterskolen. Nyd jeres søndag sammen til hun skal afsted. Knus

  • 8. mettelykke  |  16. august 2009 kl. 11:02

    Åh ha.. det er ikke nemt at tage afsked..
    Men hun får en spændene tid på efterskolen, og det udvikler og modner..
    Det er et pragtfuldt billeder af to dejlige piger..

  • 9. Gitte  |  16. august 2009 kl. 11:38

    Et dejligt billed.
    Et spændende år venter forude, men inden i når at se jer omkring er der gået et år.
    Nyd nu denne eftermiddag.

  • 10. Tina - omme i London  |  16. august 2009 kl. 16:01

    Held og lykke til hende. Det bliver da bare saa spaendende!

  • 11. Ellen  |  16. august 2009 kl. 17:05

    Hvor er hun dog smuk 🙂
    Ja, også den lille, men hun gemmer sig jo lidt mere…

    Jeg håber din datter får lige så meget ud af det, som de fleste andre, jeg hører om, gør. Pøj-pøj til jer alle.

  • 12. Grønlandsposten  |  16. august 2009 kl. 22:32

    Hun får et helt fantastisk år på efterskole! Det år var simpelthen noget af det bedste, der er sket i mit liv, så mange oplevelser og så blev det starten på en lang udviklingsproces. Din mellemste har virkelig noget at se frem til 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

