Regnvåd lørdag.

15. august 2009 at 10:39 3 kommentarer


Jeg har været tidligt igang denne lørdag morgen. Mellemste skulle køres til frisør, så der er styr på håret inden hun imorgen tager afsted på efterskole.

I nat var jeg oppe og agere chauffør for ældste og hendes veninder. Det er altid så hyggeligt, at hente en bil fuld glade feststemte unge mennesker. Sikke de snakker:)

Jeg syntes lørdagen allerede har været igang længe. Der er handlet, tøjet kører i vaskemaskinen og jeg sidder her med en kop friskbrygget kaffe. Støvsugeren skal lige luftes lidt her i formiddag og derefter er resten af dagen til fri rådighed.

Egentligt holder jeg meget af sådan et regnvejr som vi har idag. Det regner vedvarende og lige nu ser det ud som om det godt kunne blive heldagsregn. Jeg vil nyde, at tænde stearinlys rundt omkring i huset og hygge med en god bog i sofaen. Men jeg ville dog ønske, at kalenderen og vejret stemte overens. Kalenderen siger august og dermed stadig sommer, men vejret minder mest om efterår. Jeg skal nok få en hyggelig dag indendøre, men jeg ved, at der i denne weekend er mange udendørs arrangementer der er vældig afhængige af vejret. Det er ærgeligt, at vejret kan have så stor indflydelse på et ellers godt tilrettelagt arrangement, men hvem har lyst til, at sidde og lytte til god musik på en havnekaj i øsende regnvejr? Nej, vel!

Har regnen ændret på dine lørdags planer?

Entry filed under: Vejret, Weekend. Tags: , .

Lille kat på vejen der… Opdatering på historien om Felix.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  15. august 2009 kl. 11:38

    Nej regnen har ikke ændret på mine planer – vi skal bare slappe af herhjemme i dag efter et par dejlige dage hvor vi har fejret min mands fødselsdag. Har også været rundt og tænde stearinlys – det er hyggeligt når det regner. Håber i får en god lørdag.

  • 2. olinesunivers  |  15. august 2009 kl. 11:57

    Anette:
    Ja i sådan et vejr skal der levende lys til.

  • 3. henriette  |  15. august 2009 kl. 14:17

    Vi har ikke ændret vores planer, for de er ikke mange. Jeg er også vild med et godt gedigent regnvejr, især dog i weekenden. Det lægger op til hygge, men jeg syntes dog nok at det kunne vente en mdr tid endnu.. 🙂

    Nogle gange bliver mit humør lige så mørkt som vejret, men det er mest sidst på vinteren. SÅ trænger jeg til lys igen gør jeg.

    Knus Henriette

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

