Opdatering på historien om Felix.

15. august 2009 at 12:59 8 kommentarer


Felix, den kære lille killing vi fandt i vejkanten er nu afleveret til Dyrenes beskyttelse. I løbet af aftenen og natten blev han tydeligvis mere stiv i bagbenene. Det var tydeligt, at han skadet sit bagparti på den ene eller anden måde. Ud fra stedet hvor vi fandt ham formoder jeg han har været påkørt af en bil. Det gør mig harm, at ikke alle bilister stopper op hvis vi rammer et dyr og undersøger om det er skadet.

Hvad er det der får os til, at køre videre? Har vi ikke tid til, at stoppe op? Ved vi ikke hvad vi skal stille op med et skadet dyr? Gider vi ikke eller hvad er årsagen?

Entry filed under: Husdyr.

Regnvåd lørdag. Nye tider.

8 kommentarer Add your own

  • 1. henriette  |  15. august 2009 kl. 14:13

    Åhh det lille skind. Ja jeg begriber det heller ikke. Det er simpelthen så ufølsomt. Jeg er så glad for at I gjorde noget for den. Nu får den det sikkert godt igen.

    Rigtig dejlig weekend til dig og kærlig hilsen
    Henriette :-))

  • 2. Losarinas mor  |  15. august 2009 kl. 14:14

    Stakkels lille fyr 😦

  • 3. Losarinas mor  |  15. august 2009 kl. 14:15

    Stakkels lille fyr 😦
    Måske havde bilisten ikke mærket det.. Eller det kan man vel ikke undgå..

  • 4. Losarinas mor  |  15. august 2009 kl. 14:18

    Mine kommentarer forsvinder !

  • 5. pernillepaa1  |  15. august 2009 kl. 17:14

    For mig er det så uforståeligt at folk ikke hjælper et dyr i nød så jeg kan ikke give dig svaret

    Jeg håber at det lille kræ snart får det bedre – godt at I hjalp den.

    Knus

  • 6. Jeannette Mariae  |  15. august 2009 kl. 22:31

    Nej, jeg fik helt ondt i maven, da jeg læste om lille mis. Jeg forstår heller ikke, at mennesker kan have en sådan holdning til dyr…

    Fortsat dejlig weekend og hvor er det godt, at der findes dyrevenner som jer, der tager affære 😉

  • 7. Madame  |  15. august 2009 kl. 22:51

    Åh, det er så uhyggeligt, Oline! Man kan jo ringe til Falck, så vidt jeg ved, og så vil de tage sig af et påkørt dyr.

    Jeg håber, at Felix klarer sig, men han er jo i de bedste hænder nu.

    Rigtig god weekend til dig!

  • 8. Tina - omme i London  |  15. august 2009 kl. 23:56

    Stakkels kat, men godt I tog jer af den.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

