Årets høst.

12. august 2009 at 20:10 6 kommentarer


Jeg har store forventninger til årets pærehøst her på matriklen:) Hele 3 stk. hænger det i det lille vindskæve træ! Det gør vist ikke noget, at træet skal fældes til fordel for en bålplads, men først når høsten er i hus!

DSC05700

Entry filed under: Årstiderne. Tags: .

Og det var en´… Lille kat på vejen der…

6 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  12. august 2009 kl. 20:20

    Skal det virkelig fældes – det er da lidt synd. Er det for stort til, at I kan flytte det?

  • 2. Jeannette Mariae  |  12. august 2009 kl. 20:51

    De ser dejlige ud. Mit kvædetræ bærer kun en lille frugt. Jeg værner om den og tilser den hver dag 😉

  • 3. pernillepaa1  |  12. august 2009 kl. 21:32

    Ja tænk sig dog lige hvad du kan lave ud af de tre pærer 🙂 det bliver ikke let at vælge.

    Jeg tror jeg har lidt flere på mit træ, men det har også været ud for en meget grov beskæring .

    En bålplads lyder til at kunne give mange hyggelige timer.

    Knus

  • 4. mettelykke  |  12. august 2009 kl. 21:52

    Sidste år havde jeg 1 pære.. Tre er da ikke så ringe.

  • 5. Tina - omme i London  |  13. august 2009 kl. 01:16

    LOL – og jeg haaber inderligt paa at min PAERE naar at blive moden i aar, saa vi kan smage om det 7-aar gamle trae er vaerd at have i haven!

  • 6. Losarinas mor  |  13. august 2009 kl. 06:52

    I kan da få en halv hver !

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

