Og det var en´…

10. august 2009 at 21:08 6 kommentarer


Så er første arbejdsdag efter en skøn skøn ferie overstået. Det var rigtig dejligt, at komme tilbage og igang igen! Men jeg kan godt mærke den manglende nattesøvn, så der er ingen motion til mig idag. Jeg har netop været afsted op træne med hundene og nu er jeg klar til sofaen, en god kop the og avisen.

Entry filed under: Arbejde. Tags: .

Lad hverdagen begynde – jeg er klar. Årets høst.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Fru E  |  10. august 2009 kl. 21:23

    Første dag synes jeg plejer at være rigtig god og “let”, men min 2. dag er jeg som regel helt utrolig træt.

    Motionen skal du nok nå 🙂

  • 2. Losarinas mor  |  11. august 2009 kl. 07:38

    Det lyder godt 🙂

  • 3. Madame  |  11. august 2009 kl. 07:56

    Dejligt at høre, at det var rart at komme tilbage til jobbet igen, Oline! Jeg synes, den første dag kan være lidt anstrengende, fordi der gerne ligger bunker af mails og venter 🙂

  • 4. Gitte  |  11. august 2009 kl. 19:05

    Den første dag efter ferien er altid hård, men jeg synes nu 2. dagen er værre. Håber du fik hygget med avisen 🙂

  • 5. Bente  |  11. august 2009 kl. 22:24

    Håber du fik sovet meget bedre i nat! Det er dræbende, når nattesøvnen ikke makker ret 😦 .

  • 6. Sussie  |  11. august 2009 kl. 22:25

    Nej, motionen kan du altid nå til – den kræver trods alt lidt energi. Den kommer helt sikkert igen, når du har vænnet dig til hverdagen. Knus.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

