Lummer søndag og lidt af hvert.

9. august 2009 at 17:46 9 kommentarer


Forberedelserne til den kommende hverdag er nu ved, at være på plads. Der er sat struktur på livet her på matriklen igen, så godt som det nu lader sig gøre i vores familie:)

Jeg må indrømme, at efter en god lang ferie glæder jeg mig til, at komme tilbage til arbejdet igen imorgen.

Manden er lige nu ved, at give min bil en hovedrengøring. Det var virkelig tiltrængt efter 3 uger hvor jeg har kørt med børn med sand på tæerne og is i hænderne. Når han er færdig skinner den som ny og jeg er igen rent kørende.

Lige nu er luften lummer varm og trykkende – vi trænger til et ordentligt tordenskrald og en frisk regnbyge, så luften kan blive renset. Jeg håber på torden og regn, så luften er frisk inden sengetid!

DSC05697

Entry filed under: Arbejde, Familien, Haven, Hverdagen. Tags: , , .

Heldig. Lad hverdagen begynde – jeg er klar.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  9. august 2009 kl. 18:22

    Det er lige så trykkende her, Oline, og du må gerne sende tordenskraldet herover, når det har gjort nytte hos dig – ja også handymanden … 😉

  • 2. Septemberliv  |  9. august 2009 kl. 18:33

    Jeg er lige vågnet efter en lille lur og nu er solen forsvundet og det ligner en rigtig dansk sommer.
    Mon ikke regnen kommer nu…

    3 uger giver menlig lige den der følelse af at man er ved at være familiemæt og arbejdsnysgerrig.
    Jeg havde kun 2 ugers ferie og jeg manglede lige følelsen af at være familiemæt. Jeg tror det er en vigtig del af det t have ferie.

    Men nu er det aften og du skal nyde de sidst ferietimer 🙂

  • 3. olinesunivers  |  9. august 2009 kl. 18:48

    Madame:
    Handymanden beholder jeg – lige nu er han ved at trylle med Weber´en:)

    Septemberliv:
    3 uger og 3 flexdage giver lige præcis den følelse du efterlyser:) Jeg er så klar til arbejde imorgen…

  • 4. Losarinas mor  |  9. august 2009 kl. 19:18

    Det var dejligt at du føler dig udhvilet og parat til arbejdetslivet igen 🙂

  • 5. olinesunivers  |  9. august 2009 kl. 20:12

    Losarinas mor:
    Ja, kunsten er nu at bevare den følelse!

  • 6. Lene  |  9. august 2009 kl. 21:28

    God start på hverdagen 🙂

  • 7. olinesunivers  |  9. august 2009 kl. 22:06

    Lene:
    Tak.

  • 8. Ellen  |  9. august 2009 kl. 22:15

    Kan det skyldes din endnu unge alder, at du glæder dig til at indtage arbejdspladsen igen? Det må da være dejligt 🙂

    Lige nu synes jeg bare, det er en ubærlig tanke at skulle starte trummerummen igen i morgen, men – når jeg først er ankommet, bliver det sikkert helt o.k. – jeg er trods alt glad for mit arbejde og for min søde chef.

    Og i øvrigt kommer englænderne på besøg fra på næste tirsdag. Så holder jeg fri igen… Jubiii.

  • 9. olinesunivers  |  9. august 2009 kl. 22:21

    Ellen:
    Tak, tak ja min unge alder har sikkert lidt af gøre med glæden, men også mit arbejde har en stor del af æren. Jeg elsker mit arbejde og de mennesker jeg arbejder med.
    Du har ret – det er ikke så hårdt når du først er kommet igang igen.
    Dejligt med besøg – så kommer der vel nye billeder af poderne?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

